سرمایه‌گذاری با پول کم سود زیاد با کالج تی بورس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به جرأت می‌توان گفت که تنها راه فرار از تورم و شرایط نابسامان اقتصادی و رسیدن به استقلال مالی، سرمایه‌گذاری است. اگر به دنبال بهترین بازار مالی برای سرمایه‌گذاری و نجات سرمایه خود از کاهش ارزش آن نباشید، حتی اگر هیچ استفاده‌ای از پول خود نکنید و تمام آن را پس‌انداز کنید، باز هم ضرر خواهید کرد.

در نتیجه در دنیای امروزی سرمایه‌گذاری یک فرصت نیست، بلکه یک ضرورت است و اگر نحوه صحیح سرمایه‌گذاری را نیاموزید، زیر فشار بی‌رحم اقتصاد نابود خواهید شد.

در این مقاله قصد داریم بازار های مالی مختلف را بررسی کنیم و بهترین بازار مالی برای سرمایه‌گذاری را بیان می‌کنیم. در نهایت یکی از بهترین مراکزی که به شما در جهت پیشرفت و موفقیت در آن بازار مالی کمک می‌کند را معرفی می‌کنیم.

بهترین بازار مالی برای سرمایه‌گذاری

یکی از قوانین ثابت دربازار های مالی و بهتر بگوییم در تمام مراحل زندگی این است که، سود بیشتر در گرو ریسک بیشتر است. در نتیجه باید بدانیم که موفقیت در هر بازاری بدون ریسک کردن بی معناست. از طرفی وجود این قانون نباید باعث شود که تمام سرمایه ما در خطر قرار بگیرد. زیرا در این صورت دیگر ریسک نمی‌کنیم، بلکه این یک حماقت است.

در نتیجه قبل از بررسی هر بازار متوجه شدیم که مدیریت سرمایه و کنترل ریسک باید تبدیل به بخشی از وجود یک معامله‌گر بشود. زیرا در هر بازار مالی، صرف نظر از سودده بودن یا نبودن آن بازار باید به اندازه معقول ریسک کرد و به صورت حرفه‌ای مدیریت سرمایه را انجام داد.

در ادامه به بررسی بازار های مالی می‌پردازیم:

بازار مسکن و مستغلات

بازار املاک و مستغلات معمولا برای معامله‌گرانی که سرمایه‌های نسبتا زیادی دارند و با هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت فعالیت می‌کنند مناسب است. برای فعالیت در این بازار باید ابتدای هر سال مناطقی که امکان گسترش شهر از آن ناحیه وجود دارد را بررسی کنید. و در آن بخش اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

بازار املاک و مستغلات معمولا از ریسک بالایی برخوردار نیست و آن را به عنوان بهترین بازار مالی برای سرمایه‌گذاری نمی‌شناسیم. زیرا اگر در عرض دو یا سه سال این بازار نتواند، سود مورد نظر سرمایه‌گذاران خود را تأمین کند. به احتمال زیاد در عرض شش سال یا بیشتر می‌توانید سرمایه‌گذاران خود را از لحاظ سوددهی راضی کند.

البته لازم به ذکر است که میزان سودی که سرمایه‌گذران می‌توانند از این بازار کسب کنند تا حد زیادی به میزان سرمایه و استراتژی معاملاتی آنها بستگی دارد.

بازار طلا و سکه

طلا معمولا به عنوان بخشی از پرتفوی سرمایه‌گذاران برای ایجاد امنیت برای سرمایه آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت طلا همواره به دو شاخصه مهم وابستگی داشته است؛ شاخص اول قیمت دلار در ایران، و شاخص دوم انس جهانی طلا است. می‌توانیم میزان سوددهی و ریسک سرمایه‌گذاری در بازار طلا و سکه را تا حدی وابسته به اخبار و توافقات سیاسی بین ایران و دولت های مختلف جهان بدانیم.

در نتیجه بازار طلا هم نمی‌تواند عنوان بهترین بازار مالی برای سرمایه‌گذاری را از آن خود کند. اما می‌توان 10 الی 15 درصد سرمایه خود را جهت ایجاد امنیت نسبی در پرتفوی خود به طلا و سکه اختصاص دهید.

بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازار های مالی در چند سال اخیر بوده و حجم زیادی از سرمایه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازارهای مالی را به خود اختصاص داده است. بدون شک با نفوذ تکنولوژی به جنبه های مختلف زندگی بشری، بازار ارزهای دیجتال می‌تواند تا چندین سال آینده به شکل قابل توجهی رشد کند و یا حتی به یکی از ضروریات زندگی بشر تبدیل شود.

ریسک سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در حد قابل قبولی قرار دارد و از دیدگاه برخی از کارشناسان می‌تواند به عنوان بهترین بازار مالی برای سرمایه‌گذاری شناخته شود.

برخی از سرمایه‌گذاران صاحب نظر در بازار های مالی کاملا با این ادعا موافق نیستند. زیرا پروژه‌ها و رمز ارزهایی که با اهداف کلاهبرداری در بازار رمز ارز ها فعالیت می‌کنند کم نیستند و این موضوع باعث بالا رفتن بیش از حد سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجتال شده است.

اما واقعیت امر این است که در صورت دیدن آموزش ارز دیجیتال و ورود به این بازار با آگاهی کامل از خطرات آن می‌توان تا حد زیادی از خطرات و چالش های موجود در آن در امان ماند.

در هر صورت برای افرادی که از ریسک موجود در بازار ارزهای دیجیتال حراسانند، گزینه های بهتری هم وجود دارد.

بازار بورس

بازار بورس از جمله بهترین انتخاب ها برای سرمایه‌گذاران به عنوان بهترین بازار  برای سرمایه‌گذاری در ایران است. همواره بازار سهام و ارز در بین تمام بازار های مالی جهان بیشترین ریسک سرمایه‌گذاری را در عین معقول بودن آن ریسک را دارد.

بازار بورس فرصت های معاملاتی متنوعی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. به شکلی که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌تواند در محیطی امن خودشان ریسک معاملات خود را مدیریت کنند و به سود مد نظر خود دست یابند.

یکی از انتخاب های منطقی برای سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری در بورس ایران است. زیرا می‌توان با سرمایه‌کوچکی وارد این بازار شد و در صورت مسلط بودن به معاملات بورسی سود بسیار خوبی را به صورت حلال در یک بازاری که بر اساس قواعد اسلامی فعالیت می‌کند کسب کرد.

از طرفی با سرمایه‌گذاری بر روی سهام های موجود در بورس ایران، عملا با هر میزان از سرمایه شما به عنوان یکی از سهامداران رسمی آن شرکت محسوب می‌شوید و امکان مطالبه‌گری سهام و اوراق بهادار خود را به صورت قانونی دارید. از دیگر نکات مثبت سرمایه‌گذاری در بورس ایران می‌توان به نقشی حمایتی جهت کمک و پویایی اقتصاد کشور اشاره کرد.

اما به صورت طبیعی، کسب سود در هر بازار در گرو آموزش دیدن و کسب اطلاعات درباره آن بازار مالی است.  بنابراین توصیه می‌کنیم حتما در دوره آموزش بورس شرکت کنید و اطلاعات خود را در خصوص ابزارها و مفاهیم موجود در این بازار تا حد امکان بالا ببرید.

در ادامه قصد داریم یکی از بهترین آموزشگاه های بورس در کشور را معرفی کنیم. که از مجموعه های حرفه‌ای آموزش بورس در مشهد به شمار می‌آید.

کالج تی بورس چیست؟

1

کالج تی بورس در سال 1394 با مدیریت مهندس ایمان صاحبدادی تأسیس شد. کالج تی بورس با هدف ساده سازی مفاهیم موجود در بئرس ایران و بازارهای مالی شکل گرفت، و مسائل پیچبده معامله‌گری در بورس به شکل ساده و قابل فهم در دوره آموزش بورس بیان کرد.

گروه تحقیقاتی و آموزشی کالج تی بورس مقالات علمی معامله‌گران بزرگی مانند نیکلاس دارواس، مارک داگلاس، وارن بافت و... را با توجه به استاندارد های جهانی معاملات سهام و اوراق بهادار در بازار های مالی، متناسب با شرایط خاص موجود در بازار بورس ایران تدوین کرد و در قالب دوره آموزش بورس ارائه داد.

تیم مدیریتی کالج تی بورس پس از مشاهده استقبال مردم برای شرکت در دوره آموزش بورس، با به کارگیری مدرسین حرفه‌ای و باتجربه  فعال در بازار های مالی مختلف دوره های آموزشی تخصصی آموزش سهام جهانی، آموزش ارز دیجیتال، آموزش آتی کالا  و آموزش فارکس را نیز برگزار کرد.

خدمات آموزشی کالج تی بورس

آموزش جامع تحلیل بنیادی (فاندامنتال)

یکی از مسائلی که اغلب باعث سردرگمی و پریشانی معامله‌گران ایرانی می‌شود، پیدا کردن شرکت ها و نمادهای بورسی قدرتمند از لحاظ بنیادی است. کالج تی بورس در دوره آموزش بورس هر آن چیزی که برای پیدا کردن بهترین شرکت ها و نمادهای بورسی به آن نیاز دارید را به آسان ترین روش ممکن بیان کرده است.

سیستم دایره طلایی سهام در کالج تی بورس برای بررسی خودکار نماد های بورسی و پیدا کردن بهترین نمادهای بورسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آموزش جامع تحلیل تکنیکال

همه معامله‌گران در بازار بورس دوست دارند در بهترین قیمت سهام مورد نظرشان را خریداری کنند.

مربیان معامله‌گری با تجربه و حرفه‌ای در کالج تی بورس با آموزش تحلیل تکنیکال به معامله‌گران طریقه پیدا کردن بهترین نقطه ورود به سهم برای کسب مناسب ترین سود را بیان می‌کنند.

آموزش روانشناسی بازار

ایجاد هیجان و شور و شوق در انجام معاملاتف عضوی جدانشدنی از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به ویژه معامله‌گران مبتدی باشند است. انجام معاملات با حالتی هیجانات و احساسی به معنای واقعی کلمه به منزله زیان صد در صدی در انجام معاملات است. به همین خاطر در دوره آموزش بورس، روش های مختلف غلبه بر احساسات و اجتناب از تصمیمات هیجانی با در نظر گرفتن اصول روانشناختی معامله‌گران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آموزش مدیریت سرمایه و کنترل ریسک

یک معامله‌گر مبتدی وقتی در یک سهام سرمایه‌گذاری می‌کند و قیمت سهم رشد می‌کند. تصمیم می‌گیرد هر چه زود تر آن سهم را بفروشد و سود خود را دریافت کند. اما ممکن است او ادامه روند صعودی سهم را از دست بدهد و سود بیشتری کسب نکند.

عکس این اتفاق نیز رخ می‌دهد. یعنی معامله‌گر قبل از شروع روند اصلاحی از سهم خارج نمی‌شود و سود بالقوه خود را نابود می‌کند.

کالج تی بورس در دوره آموزش بورس، طریقه تعیین بهترین نقطه برای خروج از سهم را در بخش کنترل ریسک. و روش چیدمان سبد های سرمایه‌گذاری مختلف را در بخش مدیریت سرمایه برای دریافت منطقی ترین سود ممکن از بازار بورس، بیان می‌کند.

آموزش استراتژی آپر

گروه تحقیقاتی کالج تی بورس با انجام تحقیقات گسترده در بین منابع آموزش بورس و آزمون و خطای زیاد، استراتژی معاملاتی ابداعی خود یعنی استراتژی آپر را طراحی و اجرا کرد.

استراتژی آپر روش گام به گام به کارگیری اصول معامله‌گری با استاندارد های جهانی را در بازار بورس ایران را در دوره آموزش بورس ارائه می‌کند. این استراتزی بارها مورد آزمایش قرار گرفته و کارایی خود را اثبات کرده.

شایان ذکر است تمامی معامله‌گران فعال در مجموعه کالج تی بورس، از استراتژی آپر برای انجام معاملات خود در بازار بورس ایران استفاده می‌کنند. و تمامی نتایج و سود و زیان هایی که متحمل می‌شوند به صورت شفاف بر روی وبسایت کالج تی بورس بیان می‌شود.

آموزش مطالب به صورت جامع و آزمایش شده

مباحث آموزش بورس در کالج تی بورس به صورت صفر تا صد و با بررسی مثال های متنوع بیان می‌شود. معامله‌گران کالج تی بورس تمامی مطالب دوره های آموزشی را با توجه به مبانی بیان شده از کتب پیشکسوتان معامله‌گری در بازار های مالی استخراج کردند و قبل از آموزش آن به دانش آموختگان کارایی و میزان بازدهی تمامی آن ها مورد بررسی قرار دادند.

مزایای آموزشی کالج تی بورس

2

 

اشتراک دو ماه استفاده رایگان از نرم افزار دایره طلایی سهام

اشتراک دو ماهه استفاده از نرم افزار دایره طلایی سهام که در تحلیل بنیادی بازار بورس کمک بسیار زیادی به معامله گران می‌کند. به کاربران دوره آموزش بورس، کالج تی بورس در زمان برگزاری دوره هدیه داده می‌شود.

پشتیبانی مادام العمر

با شرکت در دوره آموزش بورس کالج تی بورس، در زمان برگزاری دوره و تا ماه‌ها بعد از اتمام دوره، پشتیبانانکالج تی بورس پاسخگوی تمامی سوالاتی که برای دانش آموختگان ایجاد می‌شود هستند.

مستر کوچ

کالج تی بورس در بخش خدمات مشتریان، امکان شرکت در کلاس های مستر کوچ را برای علاقه‌مندان به بازار سرمایه فراهم کرده است. در مستر کوچ تمامی مراحل استراتژی ابداعی کالج تی بورس، یعنی استراتژی آپر به صورت عملی و با جزئیات کامل شرح داده می‌شود تا تأثیرگذاری فوق العاده آن برای دانش آموختگان روشن باشد.

بورس پلاس

جلسات بورس پلاس به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شود. در جلسات بورس پلاس مهم ترین مسائل و اخبار بازار بورس ایران بررسی می‌شوند. همچنین اگر سر فصل جدیدی به دوره آموزش بورس اضافه شود یا مطالب بیان شده در دوره نیاز به بروزرسانی داشته باشند به صورت کاملا رایگان در جلسات بورس پلاس ارائه می‌شوند.