پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین : گروه اقتصادی مثلث‌آنلاین: با توجه افزایش روز افزون قیمت ارز و مسکن و بالا رفتن دقدقه ی مردم برای تهیه سر پناه ; حاج رحیم قربانی به ساخت پنج هزار واحد در مناطق مختلف شهر تهران مانند پاسداران : 1600 واحد - قیطریه - پونک - سیمون بلیوار - شهر زیبا - جنت آباد - سعادت آباد - ازگل و ... کرده است.

وی اعلام نمود با توجه به افزایش روز افزون قیمت دلار ، تمام پروژه های خود را برای حمایت از قشر متوسط جامعه با مبلغی بسیار پایین تر از قیمت معمول با شرایط کاملا انعطاف پذیر فقط از طریق سایت << املاک یو >> به هموطنان عزیز ارائه میکند.

گروه اقتصادی مثلث‌آنلاین: پس از بررسی کامل این فرصت به این نتیجه رسید که : با توجه به رشد  قیمت ملک ; این یکی از بهترین فرصت های موجود برای سرمایه گذاری در ملک است.

به عنوان مثال : فقط با پرداخت 50 درصد از مبلغ کل میتوانید مجلل ترین برج ها را با امکاناتی همچون لابی لوکس هتلی ، سالن اجتماعات ، باشگاه بدنسازی ، سالن بیلیارد ، استخر و سونا و جکوزی ، مهد کودک اختصاصی ، در مناطقی همچون :  شهر زیبا برج نو ساز کلید نخورده وی را با مبلغ متری ** میلیون ، در منطقه پاسداران متری ** میلیون ، در منطقه قیطریه متری ** میلیون که یکی از مجلل ترین پروژه های ایشان است را خریداری نمایید.

فرصت پیش خرید ملک زیر قیمت از یک سازنده خوشنام ، یک موقعیت عالی برای سرمایه گذاریست ، طبیعتا با در نظر گرفتن قید فوریت قبل از افزایش قیمت پایه ، به دلیل پیشرفت پروژه ، میتوان این فرصت را تبدیل به سکوی پرتابی برای سود های بزرگ تر دانست . 

حاج رحیم قربانی اعلام کرد که قصد اصلی اش تحویل به موقع لوکس ترین سازه ها با قیمتی بسیار منصفانه به مردم است

نکته  بسیار مهم در مورد این سازنده :  این است که او همیشه پیش از تاریخ اعلامی ملک و سند را تحویل خریداران نموده است و این خوشنامی وی را بسیار قابل اعتماد کرده است.