ارائه بهترین دوره های آموزشی در سطح جهان توسط مسترکلاس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

مسترکلاس یکی از بهترین بسترهای آموزش آنلاین در سطح جهان است که با ارائه آموزش‌های حرفه‌ایی از برترین اساتید جهان، محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. در این مطلب به معرفی مسترکلاس و ویژگی های متمایزکننده آن می پردازیم.

امروزه اینترنت فضایی را مهیا کرده تا بتوان به صورت مجازی و از راه دور به آموزش و افزایش علم و آگاهی در زمینه‌ای خاص پرداخت. کافیست تا اراده کرده و نام یک کلاس آموزشی را در گوگل جستجو کنید تا کلاس‌های مختلفی با اساتید مختلف را ببینید. این کلاس‌ها شما را از رفت و آمد به کلاس‌های حضوری و مشکلات مربوط به آن بی نیاز خواهند کرد و فقط به صورت مجازی و از راه دور به بهترین شکل به آموزش نکات مختلف به شما می‌پردازند. کلاس‌های آموزشی آنلاین امروزه محبوبیت بسیاری نزد کاربران اینترنتی پیدا کرده‌اند. اما کلاس‌های آنلاین چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند تا مناسب بوده و کاربران را به خود جذب کنند؟ همراه ما باشید تا پاسخ را در قالب چند نکته ساده اما با اهمیت بیان کنیم.

کلاس‌های آموزشی آنلاین غیر حضوری

در کلاس‌های آنلاین، اساتید نسبت به آموزش مهارت‌ها و آگاهی‌های مختلف در مورد یک موضوع می‌پردازند. در این کلاس‌ها سطح مهارت استاد و شیوه برگزاری کلاس بسیار با اهمیت است! اگر استادی نتواند به خوبی کلاس را برگزار کند، کاربران و دانشجویان وی نتیجه‌ای خاص از کلاس نخواهند گرفت. وجود اساتید حرفه ای برای برگزاری کلاس‌های آنلاین و غیر حضوری یک اصل مهم است که باید به آن توجه‌ای ویژه شود.

نکته دیگر شیوه برگزاری کلاس‌هاست. این کلاس‌ها باید در مدت زمانی اندک بیشتر بازدهی را به دانشجویان دوره دهند تا تاثیر مطلوب و ویژه‌ای داشته باشند. اگر کلاس‌ها زمانی طولانی داشته و مدت زمان دوره هم طولانی باشد، دانشجویان از شرکت در این دوره خسته شده و دیگر تمایلی برای شرکت در کلاس‌ها ندارند.

اگر شما جزو کاربرانی هستید که قصد شرکت در کلاس‌های آنلاین را دارید، پس به این دو نکته مهم قبل از شرکت در هر کلاسی توجه داشته باشید. البته سایتی که برای آموزش آنلاین هم انتخاب می‌کنید دارای اهمیت بسیاری است. این سایت باید پشتیبانی قوی و همه جانبه داشته باشد تا به طور کامل نیاز شما را از یک کلاس غیر حضوری آنلاین برطرف نماید.

وب سایت‌های بسیاری در حوزه برگزاری کلاس‌های آنلاین فعالیت می‌کنند اما آیا همگی آنها دارای کیفیت هستند؟ این سوالیست که با بررسی اساتید، شیوه برگزاری کلاس‌ها و پشتیبانی سایت مربوطه باید به آن پاسخ دهید. وب سایتی همانند سایت مسترکلاس دوره‌های آموزشی مختلف بهترین اساتید جهان را در وب سایتش برای کاربران خود قرار می‌دهد. شیوه برگزاری این کلاس‌ها در سایت مسترکلاس در مدت زمان اندک و با بازدهی بسیار زیاد است. این سایت با پشتیبانی قوی خود نیاز کاربرانش را به طور کامل برطرف می‌کند و آنها را از هر محتوای آموزشی دیگر بی‌نیاز می‌سازد. اگر قصد شرکت در کلاس‌های آموزشی آنلاین دارید، در وب سایت مسترکلاس (masterkelas) ثبت نام کنید تا از مزایایی بی نظیر دوره‌های آموزشی این سایت بهره‌مند شوید.

بهترین کلاس‌های آموزشی آنلاین

امروزه اساتید، کلاس‌هایی با محتوای خاص در بستر اینترنت و سایتی مثل مسترکلاس برای جذب دانشجو برگزار می‌کنند. از آنجا که در دنیای امروز هر محتوایی را می‌توان در بستر اینترنت پیدا کرد، پس نیاز است تا دوره‌های آموزشی خیلی خاص هم در این بستر قرار بگیرند. در زیر به دو دوره آموزشی که جذابیت بسیاری برای کاربران اینترنتی داشته و جزو دوره‌های پر مخاطب هستند می‌پردازیم.

کلاس آموزش مذاکره

هر فردی در زندگی باید قوانین مذاکره و فن بیان را بداند تا به نحوی صحیح و مناسب با دیگران ارتباط بگیرد. اگر کسی توانایی مذاکره صحیح را نداشته باشد، حتی در یک گفتگوی ساده شکست خورده و توانایی ادامه بحث را ندارد. اساتید حرفه ای و کاربلد بسیاری هستند که نسبت به آموزش مذاکره و فن بیان به افراد اقدام کرده اند. این اساتید آموزش‌ها را به صورت دوره‌های آنلاین در اینترنت و وب سایت‌هایی ماند مسترکلاس منتشر کرده و در اختیار دانشجویان و کاربران قرار می‌دهند.

اگر شما هم قصد دارید فن بیان بسیار قوی داشته و مذاکراتی همراه با موفقیت به بار بیاورید، پس شرکت در این کلاس‌ها برای شما الزامیست. نکات و مسائل با‌اهمیتی در کلاس‌های آموزشی این اساتید بیان می‌شود که هر فردی برای داشتن فن بیان قوی نیازمند دانستن آنهاست.

کلاس آموزش آشپزی ایتالیایی

یکی از غذاهای خاص و پرطرفدار امروزه غذاهای کشور ایتالیاست. رسپی‌های خاص و خوشمزه ایتالیایی نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده. شاید خیلی از افراد دوست داشته باشند این رسپی ها را یاد بگیرند و حتی خود بعد از مدتی به عنوان سرآشپز غذاهای ایتالیایی شروع به فعالیت کنند. اگر شما جزو این افراد هستید پس نیاز به آموزش آشپزی ایتالیایی دارید.

6

خبر خوب این است که نیازی به شرکت در کلاس‌های حضوری نیست چرا که آموزش‌های آنلاین آشپزی ایتالیایی در بستر اینترنت وجود دارند که می‌توانید از محتوای آنها استفاده کنید.

بهترین سایت آموزشی آنلاین

وب‌سایت‌های مختلفی اقدام به انتشار دوره‌های اساتید مختلف می‌کنند، حتی برخی اساتید از خود سایت‌های به خصوص داشته و در این سایت‌ها اقدام به تولید محتوا و دوره‌های آموزشی می‌کنند. میان انبوهی از کلاس‌های آموزش آنلاین باید بهترین سایت را انتخاب کرده و از خدمات آن بهره ببرید.

نکات و ویژگی‌های مختلفی در مورد یک سایت آموزش آنلاین خوب مانند Masterclass وجود دارد که اگر به آنها توجه کنید، بهترین‌ها نتیجه و بازدهی را خواهید یافت. در ادامه به ذکر این نکات و ویژگی‌ها می‌پردازیم.

انتشار ویدیو و پادکست باکیفیت

حتی اگر سایتی اقدام به انتشار محتوای خیلی خوب کند ولی ویدیوها و پاکدست‌های مربوطه از کیفیت خوبی برخوردار نباشند، بازدهی به حداقل خود می‌رسد. وب سایتی برگ برنده بهترین سایت آموزشی آنلاین را در دست دارد که ویدیوها و پاکدست‌هایی باکیفیت بالا منتشر کند تا کاربران به خوبی متوجه توضیحات و نکات گفته شده شوند. ویدئو‌های آموزشی مستر کلاس در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند و همین امر موجب تمایز آن با سایر وب سایت‌های آموزشی شده است.

انتشار دورههای هدفمند

برخی سایت‌ها به جهت کسب درآمد اقدام به انتشار دوره‌های ناکارآمد می کنند. سایت‌هایی با محتوای خوب و دوره‌های کارا در ردیف بهترین سایت‌های آموزشی قرار گرفته و به کار دانشجویان می‌آیند. در انتخاب سایت آموزشی دقت کنید که محتوای دوره چیست و چه سرفصل‌ها و نکاتی در آن آموزش داده می شود.

دارا بودن اساتید حرفهای

برخی سایت‌ها با انتشار دوره‌های اساتید مبتدی و غیر حرفه‌ای، به هیچ وجه نیاز دانشجو از شرکت در یک دوره را رفع نمی‌کنند. دقت کنید که اساتید مربوطه چه رزومه و پیشینه‌ای دارند و اگر دارای رزومه‌ای قوی بودند در کلاس‌های آنلاین آنها شرکت کنید. معمولاً وبسایت‌های خوب آموزشی نسبت به ارائه بیوگرافی استاد و نظرات دانشجویان در مورد وی کوتاهی نکرده و نکات و اطلاعات مربوط به وی را در اختیار دانشجویان جدید قرار می‌دهند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب مسترکلاس بهره‌گیری از بهترین اساتید جهان است، اساتیدی که جزو شماره یک های جهان هستند و از محبوبیت بالایی برخوردارند.

رابط کاربری مناسب

اگر سایتی در حوزه آموزش رابط کاربری نامناسبی داشته و دانشجو برای دسترسی به هر کلاس نیازمند گذراندن مراحل دشوار و پیچیده باشد، به هیچ وجه سایت مناسبی برای آموزش آنلاین نیست. وبسایت‌های آموزش آنلاین خوب دسترسی کاربران به محتواهای آموزشی را در عین سادگی بسیار راحت می‌کنند تا آنها برای شرکت در کلاس‌ها مشکلی نداشته باشند.

مسترکلاس وبسایتی است که به تمام نکات مربوط به برگزاری مطلوب کلاس‌ها توجه‌ای ویژه داشته و به تمام نکاتی که ذکر شد واقف است. کارشناسان و پشتیبانی این سایت همواره در تلاش است تا محتوای خوب و باکیفیتی را با دسترسی هرچه راحت‌تر در اختیار دانشجویان قرار دهد. با جستجو در این سایت و مشاهده امکانات مختلف، می‌توانید اقدام به تصمیم گیری برای شرکت در کلاس‌های آنلاین آن کنید.

Masterclass ویدیوهایی باکیفیت از بهترین اساتید که دوره‌هایی عالی در مورد موضوعات مختلف تهیه و تدوین کرده‌اند را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. این سایت دارای رابط کاربری مناسبی است و امکان دستیابی به محتواهای آموزشی را برای دانشجویان ساده و راحت کرده. سایت مسترکلاس تمام فاکتورهای لازم برای برگزاری کلاس‌های آنلاین باکیفیت را داراست و حالا این شما هستید که تصمیم گیرنده‌اید از خدمات آن استفاده کنید یا نه.

نتیجه گیری

وب سایتی که تمامی این آموزش‌ها را در خود جای داده باشد کم است. گرچه وب سایت‌های مختلف آموزشی در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند اما همه آنها فقط در مورد موضوعی خاص نسبت به تولید محتوا و دوره اقدام می‌کنند. وجود سایتی که انواع دوره‌های آموزشی از قبیل دوره مذاکره و دوره آشپزی ایتالیایی را داشته باشد یک اتفاق خوب برای کاربران است چرا که نیازی به جستجوهای مدام نیست و می‌توانند تمامی محتواها را فقط در همان سایت استفاده کنند. وب سایت مسترکلاس یکی از سایت‌های مناسب در این رابطه است چرا که محتواهای آموزشی مختلفی از جمله آموزش مذاکره و آشپزی ایتالیایی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

مسترکلاس (Masterclass) یک منبع آموزشی فوق‌العاده است که هدفش ارائه بهترین محتواها از زبان بهترین اساتید است. اگر بخواهید برای شرکت در کلاس‌های آموزشی خاص به دنبال اساتید مربوط به آن باشید باید مدت‌ها زمان بگذارید اما نیازی به این کار نیست چرا که مسترکلاس این کار را انجام داده و کلاس‌های آموزشی و خاصی را که در هر جایی نمی‌توانید بیابید در وب سایت خود منتشر کرده است

با شرکت در کلاس‌های آنلاین مسترکلاس نیازتان به محتوای آموزشی مشابه برطرف می‌شود چرا که اساتید مربوطه پیچیده‌ترین مفاهیم را به زبانی ساده برایتان بیان کرده و توضیح می‌دهند. این اساتید جزو بهترین اساتید دنیا هستند به همین جهت نکاتی که به اصطلاح همان فوت کوزه‌گری هستند را به شما تدریس کرده و خواهند آموخت.