تفاوت موسیقی جدید و قدیمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

تفاوت در موسیقی قدیمی تر ایرانی و موسیقی جدید آنقدر زیاد است که میتوان موسیقی را به دو دسته ی موسیقی قبل از دهه هشتاد و بعد از دهه هشتاد تقفسیم کرد . موسیقی سال های اخیر دنیایی کاملا متفاوت از موسیقی دهه های قدیمی تر میباشند و میتوان آن دو را دنیایی کاملا متفاوت از هم دانست . برخی این تفاوت را پسندیده و برخی معتقد هستند که موسیقی جدید رو به زوال بود و آن لایه های عمیق و اصیل موسیقی پیشین در حال نابودی است .

در مقابل افرادی هستند که از شنیدن موسیقی های امروزی لذت برده و سبک و سیاق این موسیقی های جدید را قابل پسند میدانند و معتقدند که پیشرفت موسیقی با زمان هماهنگ بوده و هر دوره ی تاریخی و هر دهه موسیقی خاص و در خور زمان خود را می طلبد

در اینجا اینکه شما به کدام موسیقی ها علاقه مند هستید کاملا به سلیقه ی شما وابسته بوده و تا قدری به ریشه های درونی شما متصل میباشد .

اگر طرفدار هر نوع موسیقی چه پاپ چه کلاسیک قدیمی یا جدید هستید میتوانید برای شنیدن آثار مورد علاقه ی خود و دنبال کردن هنرمندان محبوبتان به وبسایت ما مراجعه کرده و فارغ از هر نوع اختلاف سلیقه ای از شنیدن موسیقی مورد علاقه ی خود لذت ببرید .

تمام سعی ما بر این بوده که آرشیوی ارزشمند برای هر نوع عقیده و سلیقه جمع آوری کنیم تا بتوانیم رضایت مخاطبان خود را جلب کنیم . موسیقی قالب تپنده ی احساسات آدمی است . بشنوید لذت ببرید خاطره سازی کنید و شاد باشید .

منبع : بیرموزیک