پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

1

تمامی آهنگ‌های بی‌کلام معروف خارجی هرکدام از یک سبک خاصی پیروی می‌کنند. ازاین‌رو هر قطعه موسیقی را می‌توان در یک دسته به‌خصوص جای داد و در آن قالب به همگان معرفی نمود. درواقع سبک یا ژانر می‌تواند، ویژگی‌های و مشخصات یک آهنگ را بازگو کند، ازاین‌رو مهم است که آگاهی کاملی در مورد سبک یک موسیقی حتی نوع بی‌کلام آن داشته باشیم. آهنگ‌های بی‌کلام از سبک‌هایی مانند کلاسیک، اکسترنال، لایت و ... پیروی می‌کنند و هر یک می‌کوشند تا ریشه اصلی خود را بازگو نمایند. برای مثال سبک کلاسیک از سنت‌های مذهبی و سکولاریسم پیروی می‌کند و به علت اینکه پایه‌گذار سیستم نت‌نویسی و فرم شناسی است، مادر موسیقی نامیده می‌شود. ولی آهنگ‌های بی‌کلام اکسترنال به علت نواخته شدن گروهی و سمفونی بی‌نظیری که به اجرا می‌گذارند محبوب هستند. در ادامه آهنگ‌های بی‌کلام سبک لایت به علت ریتم آرام و دل‌نشینشان و حال و هوای آرامش بخشی که ایجاد می‌کنند در میان عموم جایگاه والایی دارند.

آهنگ بی‌کلام آمبینت نیز به دلیل ترکیب صدای مختلف و میکسی که صورت می‌دهد، یکی از ژانرهای معروف موسیقی بوده و ریتم‌های یکنواخت و تکراری آن برای بسیار جالب‌توجه است. موسیقی فیلم یا سانترک که زینت‌بخش لحظات هیجان‌انگیز، غم‌بار، شادی‌بخش و ... فیلم‌ها و سریال‌ها هستند نیز در میان موسیقی‌های بی‌کلام جایگاه والایی دارند. این موسیقی‌ها نیز گاهاً به‌صورت جمع‌آوری‌شده عرضه می‌شوند و تداعی‌کننده برنامه‌ها و بازی‌های ویدیویی خاصی هستند. البته از آهنگ‌های بی‌کلام سبک الکترونیک نیز نمی‌توان غافل شد که سازهای الکترونیک رسالت نواختن آن‌ها را بر عهده‌دارند. یانی آهنگ‌ساز معروف یونانی یکی از سرشناسان این سبک معروف است که آهنگ‌ها وی در جهان پرآوازه بوده و اکنون رتبه یک جهانی را کسب نموده است.

آهنگ‌های یانی; آهنگساز معروف بی کلام

 

ییانی کریسومالیس ملقب به یانی یکی از موسیقی‌دانان، پیانیست نوازان و آهنگسازان یونانی است. وی با تلفیق سبک‌های جاز، کلاسیک و سافت راک توانست نوع خاصی از موسیقی را به جهانیان معرفی نماید. اکنون آهنگ‌های یانی یکی از پرطرفدارترین آهنگ‌های بی‌کلام معروف خارجی است که در ایران نیز دوست داران ویژه خود را دارد. در حال حاضر بالغ از 14 آلبوم یانی جزء رتبه‌های نخست جهانی قرار دارد. برگزاری کنسرت‌های زنده در 20 کشور دنیا و فروش بیش از 20 میلیون نسخه از آهنگ‌های وی مهر تأییدی بر قابلیت‌ها و توانایی‌های این آهنگ‌ساز است.

image_8446058e54a22208f7e0e9cb0321618ed4c9698e

لینک دانلود آهنگ های یانی را از اینجا دریافت کنید.

 بهره‌گیری از موسیقی‌دانان با ملیت‌های مختلف و سازهای متنوع زمینه شکوفایی و بالندگی آهنگ‌های یانی را فراهم نمود. اکنون می‌توان یانی را یکی از هنرمندان جهانی دانست که به‌راستی آهنگ‌هایش در تمامی دنیا به‌صورت گسترده پخش‌شده است. آثار یانی ترکیبی بی‌نظیر ازلحاظ ضرب‌آهنگ، هم‌آوایی ملودیک، هارمونی و ساختار است. ازاین‌رو یکی از نوادر دنیای موسیقی است که آهنگ‌هایش به‌منظور التیام بیماری‌های عصبی از سوی پزشکان مورد تأیید می‌باشد.

آهنگ‌های بی‌کلام پیانو; مجموعه بهترین های پیانو

 

باگذری در دنیای آهنگ‌های بی‌کلام معروف خارجی با شاهکارهای عظیمی از آهنگ های پیانو آشنا می‌شویم که تدوین آن‌ها توسط استادان پیانو به انجام رسیده است. بزرگانی چون بتهوون، موتزارت، شوپن و ... که درزمینۀ پدیدآوردن موسیقی پیانو کلاسیک و بی‌کلام نقش تأثیرگذاری داشته‌اند. البته این عرصه از دیگر شاهکاری دیگری چون لیست، ساتیی، باخ و ... نیز پروپیمان است و موسیقی دوستتان بسیاری را مجذوب خود می‌سازد.

بدین ترتیب علاقه‌مندان به آثار موسیقی کلاسیک پیانو نیز می‌توانند، به‌راحتی نیاز خود را برطرف ساخته و در کنار این موسیقی‌ها لحظاتی آرامش‌بخش و به‌یادماندنی را در کنار عزیزانشان تجربه نمایند. معمولاً آهنگ‌های بی‌کلام پیانو برای ایرانیان بسیار جذاب بوده و هم‌ردیف آهنگ‌های بی‌کلام سبک‌های دیگر معروف و نام‌آشنا هستند.

آهنگ‌های بی‌کلام معروفترین های جهان

 

آهنگ‌های بی‌کلام معروف بسیاری وجود دارند که نوازندگانی خوش‌نام و باسابقه به تولید آن‌ها همت گمارده‌اند. اگرچه موسیقی‌هایی که با صدای خواننده‌ها منتشر می‌شوند، جایگاه ویژه‌ای داشته و افراد بسیاری به علت علاقه فراوان به آن خواننده به دانلود و تهیه آن آهنگ می‌پردازند. ولی بی‌شک آهنگ‌های بی‌کلام معروف خارجی که به دست هنرمندان مختلف و توسط سازها و پیانوها و ادوات موسیقی متفاوت تهیه می‌شوند نیز امروزه به‌اندازه نمونه‌های حامل صدای خواندگان طرفدار میلیونی دارند. آهنگ‌های بی‌کلام به‌راحتی باروح و روان آدمی ارتباط برقرار کرده و وی را به آرامش دعوت می‌کنند.

ازاین‌رو در زندگی پرتنش حال حاضر مانند اکسیری شفابخش نیاز انسان‌های بحران‌زده امروزی است. در این راستا می‌توان به مشاهیری مانند یوهان سباستین، موتسارت، فردریک شوپن و ... اشاره نمود که بعد از گذر سال‌ها هنوز دست‌ساخته‌های آن‌ها محبوبیت جهانی دارند. استفاده از ویولن، گیتار، فلوت و ساکسوفون همچنین ارگ، کیبورد، دایناموفون و ... در ساخت این نوع آهنگ‌های بی‌کلام رواج دارد