پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رویال پس پابجی موبایلرویال پس پابجی موبایل چیست + نحوه خرید رویال پس PUBG

امروزه مطمئنا تمام افراد با بازی پابجی موبایل آشنایی دارند؛ بازی که توانسته در همان سال‌های ابتدایی عرضه خود، صدها میلیون کاربر جذب کند و نام خود را در صدر لیست برترین بازی‌های موبایل جای دهد. با توجه به ارزش بسیار بالای بازی پابجی موبایل، قطعا کاربران همواره انتظار پیشرفت و افزایش هیجان آن را از شرکت تنسنت (شرکت طراح بازی پابجی) دارند. به همین دلیل است که بخش‌های مختلفی داخل بازی پابجی موبایل قرار داده شده تا کاربران بتوانند در نبردهای بیشتری رقابت کنند. یکی از بخش‌های پرطرفدار و بسیار جذاب برای کاربران پابجی موبایل، رویال پس نام دارد.

نبردهای رویال پس پابجی موبایل از محبوب‌ترین بخش‌های بازی است که کاربران را همواره به سمت خود جذب می‌کند. زیرا این مسابقه نوعی میانبر برای بازیکنان پابجی موبایل است تا بتوانند سریع‌تر از همیشه به تجهیزات و ابزارهای دلخواه خود دست یابند و مهارت خود را به حداکثر برسانند. برای اینکه بتوانید در بازی رویال پس یک رقابت قابل قبول به نمایش بگذارید، توصیه می‌شود به خوبی از مفهوم آن و پروسه پیروزی در این نبردها آگاه باشید تا بتوانید بهترین و ارزنده‌ترین هدایا را از آنِ خود کنید. در این مطلب به طور کامل بازی‌های رویال پس پابجی موبایل را برایتان شرح می‌دهیم.

رویال پس پابجی موبایل چیست؟

تمام بازی‌های معروف و پر کاربر جهان یک بخش ویژه برای بازیکنان ایجاد می‌کنند تا کاربران بتوانند در آن به آیتم‌های بسیاری دست یابند. نام این بخش، بتل پس(Battle Pass)  بوده و می‌توان آن را در بازی‌های مطرح جهان مشاهده کرد. بازی پابجی موبایل نیز نام بخش بتل پس خود را رویال پس (Royale Pass) گذاشته است و کاربران همواره می‌توانند بخش مخصوص آن را در منوی اصلی پابجی موبایل مشاهده کنند. این مسابقات به صورت فصلی برگزار می‌شوند و در هر فصل، کاربران مجددا می‌توانند برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده و شانس خود را برای پیروزی در نبردهای آن امتحان کنند.

رویال پس پابجی و جمع آوری RP رایگانرویال پس

بخش رویال پس اختصاصا برای این طراحی شده است تا شما با انجام ماموریت‌های آن، هدایا و جوایز مشخص شده‌ای را به دست آورده و از آن‌ها برای کسب موفقیت‌ها و پیروزی‌های هر چه بیشتر خود استفاده کنید. جوایز و هدایای بخش رویال پس به قدری ارزشمند هستند که بازیکنان به سختی می‌توانند این جوایز را خودشان خریداری کنند یا آن را در نبردهای ساده بیابند. به همین دلیل است که در هر فصل از نبردهای رویال پس، میلیون‌ها کاربر پابجی موبایل شرکت می‌کنند. البته شرکت در مسابقات رویال پس پابجی موبایل کمی پیچیده است که در ادامه به طور کامل آن را برایتان شرح خواهیم داد.

پیروزی و کسب جوایز در رویال پس پابجی موبایل نیازمند داشتن پشتکار و استمرار در فعالیت است. زیرا در این نبرد تمام بازیکنان باید 100 عدد RP جمع‌آوری کنند تا قفل جوایز و هدایای ویژه برای آن‌ها باز شود. بهترین راهی که کسب 100 لول RP را برایتان ساده خواهد کرد، شرکت در نبردهای روزانه مشخص شده رویال پس پابجی موبایل می‌باشد. زیرا این مسابقات، ماموریت‌های فراوانی دارند و می‌توان هر روز با آن‌ها RP کسب کرد. در نتیجه بهترین منبع RP  برای بازیکنان است و غفلت از آن، اشتباهی بزرگ برای کاربرانی تلقی می‌شود که به دنبال کسب تمام جوایز و هدایای ممکن در این بخش هستند.

چگونه می‌توان در مسابقات رویال پس پابجی موبایل شرکت کرد؟

شرکت در مسابقات رویال پس کاملا رایگان است و تمام کاربران بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این نبردها شرکت کنند. فقط کافی است قبل از شروع فصل مسابقات، کاراکتر خود را در مسابقات بخش رویال پس ثبت‌نام کنید. اما مسئله مهمی که در این میان وجود دارد این است که کاربران نمی‌توانند پس از بخشی مشخص، به حضور خود در این مسابقات ادامه دهند. یعنی در همان ابتدای فصل مسابقات رویال پس، بخش رایگان این نبردها اتمام می‌یابد و افراد باید مقدار مشخصی یوسی پابجی برای ادامه حضور خود بپردازند. پس از این بخش، اصلی‌ترین نبردهای رویال پس پابجی موبایل شروع می‌شود.

بخش غیر رایگان بازی رویال پس پابجی موبایل، به دو صورت است؛ رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس. بازیکنان آزاد هستند تا هر یک از این موارد را برای خود خریداری کنند و به نبرد در مسابقات رویال پس پابجی موبایل ادامه دهند. اما قابل توجه است که هرکدام از این موارد، مزایا و ویژگی‌های مشخصی برای کاربران در بر خواهند داشت. به طور کلی، آیتم رویال پس الایت پلاس شانس شما را در کسب هر چه بیشتر هدایا و جوایز بازی رویال پس افزایش خواهد داد و توصیه می‌شود خرید این آیتم را اولویت اول خود قرار دهید.

خرید رویال پس پابجی موبایلتصویری از خرید یوسی پابجی برای دریافت رویال پس PUBG Mobile

چگونه می‌توان رویال پس پابجی موبایل خریداری کرد؟

حال که کاملا با بازی رویال پس پابجی موبایل آشنا شده‌اید، طبیعی است که به دنبال خرید آن باشید. البته باید توجه کنید که اصلی‎‎ترین روش خرید رویال پس پابجی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل است. زیرا این آیتم‌ها به صورت مستقیم در داخل بازی قابل دسترسی هستند و می‌توان آن‌ها را به سادگی با یوسی خریداری کرد. پس بهتر است از همان ابتدا به دنبال خرید یوسی پابجی ارزان قیمت باشید تا این آیتم با حداقل قیمت برای شما فعال شود.

شیوه دیگر خرید رویال پس پابجی موبایل، خرید به صورت کاملا مستقیم است. امروزه فروشگاه‌های آنلاین زیادی در ایران تاسیس شده‌اند که رویال پس پابجی موبایل را به قیمتی مناسب می‌فروشند و امکان خرید مستقیم را در اختیار تمام کاربران ایرانی گذاشته‌اند. شما می‌توانید با یافتن یکی از فروشگاه‌های معتبر ایرانی، خرید رویال پس پابجی موبایل را به سادگی از آن انجام دهید و رقابت خود را در این نبردها شروع کنید. البته شیوه خرید یوسی پابجی ارزان برای شما بهتر است؛ زیرا با وجود یوسی پابجی می‌توانید در عرض چند ثانیه، رویال پس پابجی موبایل را با قیمتی مناسب و با خیال راحت خریداری کنید.

رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس چه تفاوت‌هایی دارند؟

دو آیتمی که در نبردهای رویال پس نام برده شد، تفاوت‌هایی آشکار دارند که باعث شده هرکدام نسبت به دیگری متمایز باشند. برای اینکه بتوانید یکی را برای خود انتخاب کنید و خرید خود را ساده‌تر سازید، باید تفاوت‌هایشان را بدانید. مهم‌ترین تفاوتی که این دو مورد دارند، جوایزی است که برای افراد به همراه خواهند داشت؛ به طوری که شما با خرید رویال پس الایت پلاس، 25 لول RP هدیه دریافت می‌کنید و راهتان برای کسب جوایز رویال پس پابجی موبایل ساده‌تر می‌شود. این مورد، مهم‌ترین تفاوت رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس است که باعث شده تا تمامی کاربران، الایت پلاس را به دیگری ترجیح دهند.

رویال پس در داخل پابجی موبایل چه قیمتی دارد؟

اگر این مطلب را به خوبی مطالعه کرده باشید، مفهوم رویال پس پابجی موبایل و نحوه خرید آن را به خوبی فرا گرفته‌اید. برای اینکه رویال پس پابجی موبایل را از داخل بازی خریداری کنید، باید تعداد مشخصی یوسی پابجی بپردازید. البته قیمت رویال پس همواره متغیر است و نمی‌توان قیمتی ثابت برای آن پیش‌بینی کرد؛ اما شما می‌توانید قیمت رویال پس پابجی موبایل فصل جاری را به سادگی در بخش مختص آن مشاهده کنید.

منبع: https://ucpubg.vip/blog/pubg-mobile-royale-pass/