پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بالا رفتن فروش تخت های ماساژ

 

از آنجایی که هرچه  در جامعه ی امروزی ایران، زمان جلوتر می رود، میزان زاد و ولد و نرخ باروری ایرانیان کمتر می شود و نیاز به مراقبت از سالمندان هر روز بیشتر و بیشتر می شود. یکی از مراقبت هایی که باید برای جلوگیری از ضعیف شدن عضلات سالمندان در نظر گرفته شود ماساژ مخصوص افراد میانسال و سالمند می باشد. این ماساژ می تواند توسط افراد متخصص ماساژ در مراکز ماساژ انجام شود و یا با استفاده از دستگاه های فیزیوتراپی در مراکز فیزیوتراپی توسط فیزیوتراپیست و متخصص طب فیزیکی انجام شود. در این مسیر،  یکی از موارد پر کاربرد، تخت ماساژ مخصوص می باشد. با استفاده از تخت ماساژ مناسب برای سالمندان و افراد میانسال می توان تجربه بسیار خوبی را برای آنها در هنگام ماساژ گرفتند و رقم زد

جمعیت روبه پیری در ایران و نیاز آنها به خدمات سالمندی

نرخ باربری در ایران روز به روز کمتر می‌شود و حدود ۳۴ درصد جمعیت ایران خانواده هایی هستند که دارای یک فرزند می باشند یا فرزندی ندارند. در نتیجه طبق آخرین سرشماری ها به نظر می رسد که جمعیت ایران در حال حاضر ۸۰ میلیون نفر باشد ولی میزان رشد جمعیت آنقدر به نسبت به افرادی که دارند رو به سالمندی و میانسالی می روند رشدی نمی‌کند و با هم برابر نیستند. در نتیجه در آینده ای نه چندان دور درصد بسیار زیادی از جمعیت ایران را افراد سالخورده تشکیل می‌دهند. بالا رفتن سن درصد بسیار زیادی از جمعیت ایران مستلزم مراقبتهای سالمندی نیز می باشد مراقبت های سالمندی شامل فراهم آوردن محیط مناسب برای آسایش و آرامش سالمندان می باشد.

 

فراگیری آموزش ماساژ

با رویکرد و گسترش مراکز ماساژ احتیاج به تربیت ماساژورهای حرفه ای نیز رشد قابل توجهی کرد. به همین دلیل بسیاری از  آموزشگاه ها در سراسر کشور شروع به آموزش و تربیت ماساژورهای حرفه ای با آموزش روش های مختلف از ماساژ از جمله شیوه های ماساژ تایلندی یا ماساژ با سنگ کردند.

با تربیت ماساژور های حرفه ای و بالا رفتن تعداد آنها در مراکز ماساژ احتیاج به تخت های ماساژ نیز بسیار زیاد شد. به این صورت که درخواست تختهای ماساژ به تولید کنندگان آنها و ارائه کردن تخت های ماساژ در دیجیکالا سایت ترب بالا رفت.

 

نیاز سالمندان به ماساژ

با بالا رفتن سن، عضلات انسانی که تا الان در حال حرکت و تحرک بوده است، به محض ورود به سالمندی شروع به تحلیل رفتن می‌کنند. عضلات درد میگیرند و تا زمانی که  فرد مشکل مفصل پیدا کنند و تحرک او به نسبت کم شود و به تبع آن مشکل عضلانی نیز پیدا می‌کند و عضلات علاوه بر مفاصل شروع به درد گرفتن میکند. از دیگر مواردی که برای سالمندان پیش می آید گرفتگی عضلات در بسیاری از نواحی می باشد. یکی از راه های برطرف کردن دردهای عضلانی در سالمندان ماساژهای مخصوص سالمندان می باشد. این ماساژ ها توسط ماساژور های حرفه ای، با تکنیک های ویژه و خاص خود، بدون آسیب رساندن به سالمندان صورت می گیرد.

باید توجه کنید که ماساژ سالمندان باید روی تخت مناسب ماساژ انجام گیرد.  به علاوه اینکه تکنیک هایی از ماساژ نباید روی سالمندان پیاده شود و  سالمندان باید ماساژ مخصوص بگیرند

تولید کننده تخت های ماساژ

تولید کننده های تخت های ماساژ نبودن کارگاههای ساخت انواع تخت های بیمارستانی هستند که به ساخت تخت های ماساژ روی آوردند. فروش تختهای ماساژ معمولا ابتدا در اینترنت در سایت های تبلیغاتی، تبلیغ می شود. مشتری پس از دادن سفارش و پرداخت هزینه ی آن سفارش را  قطعی می کند. در آن هنگام فرد مسئول به تولید کننده ی تخت ماساژ سفارش می دهد. معمولاً قیمت تخت ماساژ برای فرد فروشنده ۵۰ درصد ارزان تر است چیزی می شود که به دیگران می فروشد در نتیجه در صورتی که بتوان تولید کننده تخت بیمارستانی با عرضه مستقیم تخت های ماساژ پیدا کرد، بسیار در هزینه صرفه جویی می شود.

بیشتر بخوانید :

مرکز درمان زخم نیلسار یک مرکز پیشرفته مدیریت و درمان زخم است که جدیدترین فناوری مراقبت از زخم را ارائه میدهد. این مرکز سرپایی برای بیماران این امکان را فراهم میکند که تحت نظر تیم درمانی متخصص ( متشکل از متخصصان درمان و مدیریت زخم و پزشکان متخصص جراحی عروق عفونی غددجراح پلاستیک ارتوپد تغذیه ارتوپد فنی) خدمات مناسب درمانی را دریافت نمایند. این مرکز با بررسی همه جانبه انواع زخم و بررسی بیماریهای زمینهای که موجب ایجاد زخم یا اختلال درروندترمیم زخم میشوند ، 

بازار داغ فروش تخت های ماساژ

امروزه افراد جامعه باید در جوامعی زندگی کنند که روزانه با مقدار بسیار زیادی از داده ها افراد اعداد و ارقام سروکله می‌زند و روز به روز سختی زندگی برای شان بیشتر می شود.

 در این هنگام این افراد برای حفظ روحیه خود و ادامه دادن به زندگی نیاز به ساعاتی برای ریلکسیشن دارند از جمله عمده این افراد کارمند ها می باشند. به همین دلیل در شهرهای بزرگ مراکز ماساژ و احتیاج به تخت ماساژ و ساعاتی برای آرامش روز به روز بیشتر احساس می‌شود.