کدام شهرهای ایران برای سفرهای زمستانی بهتر هستند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

شاید خیلی از شما فصل زمستان را برای مسافرت مناسب ندانید. اما تصور کنید در سرمای زمستان بتوانید یک هوای بهاری را تجربه کنید یا در کنار سواحل زیبای جنوب قدم بزنید. برخی از افراد نیز علاقه مند تماشای مناظر برفی و نوشیدن فنجانی چای داغ در یک روز سرد برفی هستند. اما سوال اینجاست که بهترین مقصد گردشگری در فصل زمستان کجاست؟ آیا می توان بلیط هواپیما را برای مقاصد برفی نیز خریداری کرد؟

اگر اهل سیر و سفر هستید و تمایل دارید زمستانی متفاوت و خاطره انگیز را رقم بزنید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مقاصد گردشگری در زمستان

زمستان یکی از فصول زیبای سال است که مناظر طبیعی زیبایی را پدید می آورد. بهترین شهرهای ایران برای سفرهای زمستانی کدام شهرها هستند؟ برای پاسخ به این سوال می توان دو دیدگاه را در نظر گرفت. برخی از افراد تمایل دارند در فصل زمستان به مناطق گرمسیری مانند کیش و قشم سفر کنند اما برخی دیگر ترجیح می دهند مناطق برف گیر مانند پیست اسکی آلوارس را تجربه کنند.

بنابراین هر دو مقصد را معرفی می کنیم و در نهایت با توجه به سلیقه و علائق خود مناسب ترین مقصد را انتخاب کنید.

شهرهای گرمسیر در زمستان

ایران به قدری پهناور است که در تمامی سال چهار فصل است و می توان به نقاط مختلفی از آن سفر کرد. با خرید بلیط هواپیما به راحتی می توانید به مقاصد مختلف سفر کنید. افرادی که تمایل دارند آب و هوای گرم را در فصل زمستان تجربه کنند، سفر به جنوب ایران بهترین گزینه است.

خرید بلیط هواپیما کیش

جزیره کیش، یکی از محبوب ترین مقاصدی است که طرفداران زیادی برای سفر در فصل زمستان دارد. با خرید بلیط هواپیما کیش از تهران می توانید تفریحات متنوعی را در زمستان تجربه کنید. جاذبه های گردشگری کیش، مراکز خرید و برگزاری فستیوال های تخفیف می توانند از کیش خاطراتی جذاب و به یادماندنی ثبت کنند. دمای هوای کیش در فصل زمستان در حدود 22 درجه سانتیگراد می باشد که یک هوای بهاری است.

خرید بلیط هواپیما قشم

قشم یکی دیگر از جزایر زیبا و دیدنی ایران است که حتما باید یک بار به آن سفر کرد. با خرید بلیط هواپیما قشم به راحتی می توانید از دیدنی های قشم، جزیره ناز، جنگل حرا، غار نمکدان، مراکز خرید و ... دیدن کنید و لذت ببرید. قشم یکی از مقاصد ارزان برای سفر است که در زمستان چندان شلوغ نیست و با خیالی آسوده می توانید از جاهای دیدنی آن بازدید کنید.

خرید بلیط هواپیما چابهار

با سفر به بندر چابهار در فصل زمستان، بهاری ترین روزها را تجربه خواهید کرد. جاذبه های گردشگری چابهار مانند قلعه پرتغالی ها، روستای درک، کوه های مینیاتوری و دریاچه صورتی فقط چند نمونه از مکان های دیدنی چابهار است. با خرید بلیط چابهار از سایت های معتبر می توانید به این بندر چشم نواز سفر کنید. با رزرو هتل چابهار همزمان با رزرو بلیط هواپیما، سفری راحت و بی دغدغه ای را تجربه می کنید.

شهرهای برف گیر زمستانی

برخی از شهرهای ایران در فصل زمستان به قدری برفگیر و زیبا هستند که برای علاقه مندان به مناظر برفی بهترین گزینه سفر هستند. برخی از بهترین مقاصد گردشگری زمستانی عبارتند از:

بلیط هواپیما تبریز

شهر تبریز با دارا بودن آب و هوای سرد و برفی یکی از بهترین مناطق برای سفر های زمستانی و تماشای مناظر برفی بی نظیر است.

سفر کردن به تبریز در این فصل، با هواپیما امکان پذیر است. بازدید از جاذبه های گردشگری تبریز مانند خانه مشروطیت تبریز، مسجد کبود و روستای کندوان بسیار لذت بخش است.

با خرید بلیط هواپیما تبریز در زمستان می توانید از تفریحات برف ‌بازی لذت ببرید. سفر زمستانی به تبریز بسیار ازان و اقتصادی است. با وجود مسافر کم بیشتر هتل های تبریز تخفیف ویژه دارند و بلیط هواپیما نیز ارزان تر ارائه می شود.

2

خرید بلیط هواپیما مشهد

اگر به دنبال بلیط ارزان مشهد هستید و قصد دارید با کمترین هزینه به مشهد سفر کنید، فصل زمستان بهترین زمان است. آب و هوای مشهد در زمستان سرد و برفی است. با این حال مسافران زیادی در این فصل اقدام به خرید بلیط مشهد می کنند. اما قیمت بلیط مشهد با توجه به کم شدن حجم مسافران نسبت به دیگر فصول، ارزانتر است.  

خرید بلیط هواپیما شیراز

بازدید از تخت جمشید، بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ عفیف آباد و باغ ارم برخی از مهمترین و زیباترین جاذبه های گردشگری شیراز است که در هر فصلی می توان به آن سفر کرد. زمستان های شیراز سرد، بارانی و گاهی برفی است اما مسافرانی که از سرمای زمستان لذت می برند، شیراز ماندگارترین خاطرات را برایشان به ارمغان می آورد.

خرید بلیط هواپیما ارزان در زمستان

از آنجایی که بیشتر مناطق برفگیر در فصل زمستان کم مسافر است، به راحتی می توانید بلیط هواپیما را ارزان تر از مواقع دیگر سال تهیه کنید. با مراجعه به سایت های معتبر گردشگری و مراکز فروش بلیط سفر امکان رزرو بلیط هواپیما را در کمترین زمان خواهید دارید.

سایت تیک بان از جمله بهترین سایت های گردشگری بوده که خدمات سفر را به صورت آنلاین ارائه می دهند. اگر به دنبال سفرهای اقتصادی هستید، تیک بان انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. این سایت با ارائه انواع بلیط هواپیما می تواند منصفانه ترین قیمت را به شما پیشنهاد بدهد. کافیست به www.tikban.com مراجعه کنید.