این فیلم در ژانر کمدی اجتماعی با قلم مهیار شاهرخی به نگارش درآمده و بازیگران مطرحی در آن نقش آفرینی کرده اند.


آغاز اکران فیلم مورچه خوار با بازی لیندا کیانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. لیندا کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. لیندا کیانی فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. لیندا کیانی پس از این دوره، در کلاس های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

فیلم سینمایی« مورچه خوار » به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی کیان بابائیان که در سال 1398 ساخته شده بود از دیروز چهارشنبه 4 اسفندماه در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

این فیلم در ژانر کمدی اجتماعی با قلم مهیار شاهرخی به نگارش درآمده و بازیگران مطرحی در آن نقش آفرینی کرده اند.لیندا کیانی که با فیلم سینمایی«ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی در جشنواره فجر 1400 حضور داشت در فیلم مورچه خوار، ایفاگر نقش اصلی می باشد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی جزو بازیگرانی است که با انتخاب یک مسیر درست به شهرت رسید و در جشنواره فجر امسال هم با فیلم ضد حضور درخشانی داشت و نامزد سیمرغ هم شد.

 لیندای جذاب در اینستاگرام و فضای مجازی هم حضور پررنگی دارد. خانوم کلی پیج طرفداری داره که حسابی براش در اینستاگرام فعالیت می کنند و هر عکس یا فیلمی که از لیندا منتشر می شود را سریع وایرال می کنند.

لیندا بازیگر باهوشی است و سعی کرده با انتخاب های درست به جا روز به روز پیشرفت کند. لیندا خانوم کیانی در اینستاگرام هم بیش از 2 میلیون 700 هزار دنبال کننده دارد. خانوم بازیگر چهره جذابی دارد و البته گاهی اوقات با لباس های بسیار کوتاه و باز حتی در مراسمات سینمایی حضور پیدا می کند که خب همین مسائل و انتشار اخبار و تصاویر این بازیگر زن باعث میشود تا هر بار جذب فالوور بیشتری داشته باشد.

برگردیم به جشنواره، لیندا کیانی در مراسم فتوکال جشنواره فیلم فجر با استایلی رسمی حاضر شده بود و سعی کرده بود از برندهای ایرانی استفاده کند.

لیندا خانوم که دوستی و رابطه گرمی با فرزاد خان فرزین دارد برای این مراسم هم کتش را از برند فرزاد فرین انتخاب کرد که لوگو و نام این برند را روی قسمت سینه و سرآستین لباس می‌بینیم. کت به رنگ سبز و طرحدار بود. قسمت‌ حاشیه‌ی کت با پارچه‌ی سورمه‌ای ترکیب شده و شلوار هم راسته و به همین رنگ بود.

کیف از برند نیمانی و بقیه آیتم‌ها کفش، کت وشلوار توسط پیام خرازی طراحی شده که بازم از برند فرزاد فرزین بود.

در مورد کیف لیندا خانوم باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کیف بسیار شبیه بود به کیفی که مهناز افشار چند ماه قبل و در فستیوال فیلم کوتاه برلین از آن استفاده کرد. کلاً مهناز خانوم هم به این برند بسیار علاقه مند است و هر از گاه از محصولات آن ها استفاده می کند.

لیندا خانوم برای میکاپ و آرایش هم پیش بهترین میکاپ آرتیست این روزها یعنی مریم خانوم رهنما رفت.

مریم خانوم از خفن ترین میکاپ آرتیست های ایران است. او انتخاب اول خیلی از بازیگران خانوم است. البته برخی ها می گویند مریم خواهر بهاره رهنما می باشد. موضوعی که تائید نشد.

لیندا کیانیگرد پیری بر چهره لیندا کیانی

در عکس‌هایی که از لیندا کیانی در جشنواره فیلم فجر منتشر شده است، موهای سفید و گرد پیری به چهره‌اش کاملا نمایان است.

البته به زعم کاربران این که نشون میده لیندا خانوم ترسی از سفیدی موهاش نداره مورد مثبتی بود که در استایل لیندا کیانی به چشم می‌خورد.

دوستی و صمیمیت زیادی لیندا خانوم با فرزاد خان فرزین

لیندا کیانی همان زور که گفتیم با فرزاد فرزین رابطه گرم و صمیمی دارد. اصلا همین رابطه باعث شد با وجود این برند معروف و شناخته شده لیندا به سراغ برند فرزین برود و در جشنواره از لباس های آن ها استفاده کند.

از این نکته هم نباید غافل شد که لیندا با فرزاد فرزین تجربه همبازی شدن در سریال مانکن را هم داشته و ظاهرا پارتنر هم بودن در این سرایل به مذاق خانم و اقای سلبریتی خوش امد و در موزیک ویدیوی جدید فرزاد فرزین هم لیندا در نقش پارتنر حضور داشته.

البته لیندا خانوم علاوه بر فرزاد با بهنام بانی هم دوستی صمیمی دارد و گواه این مدعا عکسی است که چندی پیش از لیندا در کنار بهنام منتشر شد که البته نوع پوشش لیندا در این عکس هم سوژه فضای مجازی شد. در عکس منتشر شده لیندا تنها با یک کلاه و بدون روسری در کنار آقای خواننده ایستاده است. البته لیندا و بهنام خان بانی در جام جهانی 2018 روسیه هم با هم بودند و عکس آن ها در کنار هم برای تماشای دیدارهای تیم ملی سوژه رسانه ها شده بود.

هواداری که عاشق لیندا شده!

لیندا کیانی همانطور که گفتیم طرفداران زیادی دارد و در اینستاگرام بیش از 2.7 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند که دوستدار خانم خانما می باشند و حسابی هم قربون صدقه اش میرن! لیندا کیانی از هنرمندانی است که فن پیج های زیادی هم دارد و در ادامه یکی از ویدیو هایی که یک پیج طرفداری برایش ساخته رو مشاهده می کنید.

البته نباید از این موضوع هم غافل بشیم که لیندا هم ارتباط بسیار خوبی با دنبال کننده هاش داره مثلاً همین چند وقت بیش خانم کیانی یک لایو اینستگرامی داشت و با طرفداران خود صحبت کرد در بخشی از این لایو خانمی بالا آمد از روحیه و شخصیت متواضع لیندا خانم تعریف کرد که اتفاقاً به مذاق خانم بازیگر هم بسیار خوش آمد.

یا مثلاً همیشه این انتقاد به لیندا کیانی مطرح بود که آرایش زیادی می کند و بسیاری از کاربران از او خواسته بودند که شهره بدون آرایش کرده و حتی بدون فیلتر خود را نشان دهد. لیندا که بازیگر بسیار جسوری است بلافاصله به این درخواست واکنش نشان داد عکس های بدون آرایش خود را منتشر کرد