غیبت کاپیتان وریا در فهرست بازی فردا همچنان خبری مهم در اردوی آبی‌هاست.

سکوت مطلق تا جلسه انضباطی استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد فرهاد مجیدی که آرزوی بالابردن جام قهرمانی لیگ برتر توسط وریا غفوری را کرده بود،‌ کاپیتان تیمش را از حضور در تمرینات منع کند و در اختیار باشگاه بگذارد. اما بی‌توجهی وریا به فریادهای مجیدی که درخواست بازگشت او به تمرین را بعد از اعلام ناراحتی در صحنه منجر به عصبانیتش را داشت، صفحه  بعدی این حاشیه قابل کنترل را ورق زد. وریا بعد از تنش اولیه درحالی تمرین را ترک می‌کرد که مجیدی قصد آرام کردنش را داشت اما کاپیتان که در کل از اتفاقات این چند وقت خوشحال نیست عصبانی‌تر از آن بود که برگردد. 

بعد از اتفاقات داخل تمرین ، اقدام رسانه باشگاه و سپس مصاحبه غفوری جو را متشنج کرد اما در ادامه با پادرمیانی‌هایی که برخی اعضای کادرفنی انجام دادند، آتش ناراحتی وریا نیز فروکش کرد و او هیچ واکنش دیگری طی 24 ساعت گذشته در این خصوص نداشته است.در عین حال مجیدی سرمربی استقلال هم در نشست خبری امروز قبل از مصاف با فجرسپاسی تنها به بیان این جمله که «وریا غفوری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته» بسنده کرد‌.

سرمربی استقلال بارها تاکید کرده در مسائل انضباطی با احدی ‌شوخی ندارد و حتی فرزاد را مدتی از حضور در تمرینات و مسابقات منع کرده بود، اما با توجه به اینکه ادامه دار شدن مساله مجیدی و غفوری می‌توانند به ضرر استقلال شود،‌ بعید است عدم حضور کاپیتان در تمرینات زمان‌بر باشد.

مسئولان استقلال قصد دارند با یک جریمه نقدی این غائله را ختم به خیر کنند تا حاشیه جدیدی به تیم‌شان تحمیل نشود و سرمربی و کاپیتان تیم هم همچون گذشته در کنار هم امور روزانه را پیش ببرند. 

با این تفاسیر احتمالا شاهد برگزاری جلسه انضباطی باشگاه استقلال درباره وریا غفوری بلافاصله بعد از دیدار با فجرسپاسی باشیم تا کاپیتان آبی‌ها بتواند مجوز بازگشت به تمرینات را بگیرد. البته با توجه به اینکه صالح حردانی جایگاه ثابت خود در پست دفاع راست استقلال را به‌دست آورده،‌ بعید است در صورت بازگشت وریا به تمرینات او به این زودی‌ها بتواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند و باید دید مجیدی چه راهکاری برای بازی دادن به کاپیتان تیمش بعد از بازگشت به تمرینات پیدا خواهد کرد.

به هر حال، اصلی‌ترین موضوع پیرامون غفوری که هواداران استقلال نیز انتظار آن را می‌کشند، بازگشت این بازیکن به تمرینات است. غفوری و مجیدی هردو محبوبیت خاصی نزد طرفداران دارند و قطعا هیچ کدام از آنها راضی نیستند در شرایطی که تیم‌شان در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر خوش می‌درخشد، اختلافی بین این دو باشد.