علی اصغر کلانتری می‌گوید به حواشی‌ای که پیرامون استقلال وجود دارد توجه نمی‌کنند و با یک بازی جسورانه به دنبال پیروزی هستند.

کلانتری: به حواشی پیرامون استقلال توجه نمی‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کلانتری سرمربی فجر صحبت‌هایش پیش از بازی برابر استقلال را با تسلیت به سرهنگ فلاح آغاز کرد. او گفت: قبل از اینکه صحبت‌هایم در مورد بازی استقلال را آغاز کنم جا دارد تسلیت بگویم به مدیرعامل محترم‌مان که امروز باخبر شدیم مادر عزیزشان به رحمت خدا رفته؛ ما برای‌شان از خداوند صبر می‌خواهیم و انشالله خودشان و خانواده عزیزشان زنده باشند.

کلانتری در مورد دیدار حساس برابر استقلال و حواشی پیرامون آبی‌ها گفت: بازی با استقلال تهران داریم و بازی مهمی برای تیم ما و همینطور تیم استقلال است. شرایطی در این چند روزه ایجاد شده اطراف تیم استقلال و حواشی‌ای وجود داشته اما ما اهمیتی به این مسائل نمی‌دهیم و می‌دانیم استقلال تیم بزرگی است و از بازیکنان خوب و کادرفنی خوبی بهره‌مند است. آنها تا اینجای فصل نتایج خوبی گرفته‌اند اما ما تیم فجر هستیم.

سرمربی فجر در خصوص پیروزی مقابل آبی‌های تهران ابراز امیدواری کرد و صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: با اینکه شایستگی داشتیم که در این وضعیت تیم‌مان در میانه جدول باشد اما این اتفاق محقق نشد. بازی قبلی خوب و جسورانه بازی کردیم و بازیکنان می‌خواستند که پیروز شوند. با شناختی که از شاگردانم دارم می‌دیدم آنها یک بازی شجاعانه انجام دادند و فردا هم دنبال پیروزی هستیم چون  به این سه امتیاز احتیاج داریم. پیروزی کار ساده‌ای نیست اما در توان ما هست. امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند و جوانمردانه از دو تیم شاهد باشیم.