گروه خودروسازی سایپا از امروز (پنجشنبه) فروش فوق‌العاده پنج محصول خود را به مدت دو روز آغاز کرد.

آغاز ثبت نام پیش فروش سایپا؛ تحویل 90 روزه| لینک ثبت نام و شرایط ویژه + قیمت جدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیش فروش سایپا آغاز می شود.پیش فروش سایپا با شرایط مناسب و مدل های جذاب. پیش فروش سایپا بدون محدودیت انجام می شود. پیش فروش سایپا با قیمت جدید انجام می شود. شرایط پیش فروش سایپا ویژه را در ادامه می خوانیم.

پیش فروش سایپاشرایط پیش فروش سایپا

متقاضیان محصولات این مجموعه از ساعت هشت صبح امروز و به مدت دو روز به صورت شبانه روزی می توانند نسبت به ثبت نام محصولات اقدام کنند.

در طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودروهای کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا EX۲  رینگ فولادی، سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳،  ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX موتور M۱۵ عرضه می شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

 پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان فروش فوق العاده باید در مدت سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند. بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا ٩٠ روزه است.

بر اساس وعده ای که داده بود، هر هفته پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود را با هدف پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان واقعی انجام می دهد، لذا متقاضیان محصولات این مجموعه از روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت 8 صبح و به مدت دو روز به صورت شبانه روزی می توانند نسبت به ثبت نام محصولات سایپا، اقدام کنند.

در طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودروهای کوییک.آر با گیربکس معمولی، تیبا ای.ایکس2 رینگ فولادی، وانت سایپا با موتور ام.13، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا اس.ایکس با موتور ام.15 عرضه می شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا، ٩٠ روز است.

طرح های فروش سایپا که هر سه شنبه اعلام می شود، بر اساس «سه شنبه های سایپایی» است که گروه خودروسازی سایپا در راستای اصلاح قیمت خودرو به مردم وعده داده است؛ لذا این طرح ملی تا آرامش بازار و حذف دلالان خودرو ادامه خواهد داشت./منبع: سایپا نیوز

سایپا نیز همزمان با ایران خودرو از روز پنجشنبه طرح فروش یکساله و همچنین طرح فروش مشارکت در تولید را اجرایی می‌کند.

در طرح فروش یکساله و همچنین مشارکت در تولید محصولاتی مانند شاهین، کوئیکR و کوئیک با گیربکس معمولی،ساینا S و سایپا ۱۵۱ با موتور M13 به فروش می رسد.

متقاضیان محصولات سایپا می توانند ازفردا ۳۰ دی به مدت دو روز می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند

پیش فروش سایپا