قیمت سکه روز گذشته بر مدار صعود قرار گرفت اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 9 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟


قیمت سکه و طلا در بازار امروز | طلا و سکه بالا رفت | واکنش بازار طلا به تحولات جهانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت سکه و طلا در بازار امروز اعلام شد. قیمت سکه و طلا در بازار تهران امروز چقدر است؟ قیمت سکه و طلا در بازار افزایشی شد. قیمت سکه و طلا در بازار  نرخ جدیدی امروز به ثبت رساند که در ادامه این گزارش قیمت سکه و طلا در بازار امروز را بخوانید. بازار طلا و سکه معاملات امروز را با اندکی افزایش قیمت آغاز کرد. اما در این بین تنها سکه امامی بود که قیمت آن کاهشی شد.

قیمت سکه روز گذشته بر مدار صعود قرار گرفت. این فلز زرد رنگ عصر دیروز توانست 20  هزار تومان‌ بر ارزش خود بیفزاید و کانال 12 میلیون تومان را لمس کند.

هفته گذشته با خبر آغاز جنگ بین روسیه و اوکراین  قیمت اونس طلا  در بازار جهانی افزایش چشمگیری داشت. اما با این وجود قیمت سکه کماکان آن طور که انتظار میرفت نتوانست افزایش پیدا کند و بالای 12 میلیون و 200 هزار تومان قرار بگیرد .

 از طرفی هم بازار ارز تهران  در چند روز اخیر شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. همین امر باعث شده که سکه بازان  با ترس و احتیاط وارد بازار شوند و دست به خرید  بزنند. 

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که قیمت سکه در صورتی می تواند به سمت بالا حرکت کند که بار دیگر  همزمان مورد حمایت اونس طلا و نرخ دلار قرار بگیرد.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز 9 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟