مهران غفوریان سوم شهریورماه سال ۱۳۵۳ در تهران بدنیا آمد .مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است.

ویدئوی آبروریزی مهران غفوریان در ماشین لاکچری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد. مهران غفوریان ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر است. مهران غفوریان در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد.مهران غفوریان با سریال کمدی زیر آسمان شهر معروف شد.مهران غفوریان اخبرا سکته کرده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت و چند روزی را در بیمارستان بستری بود.

فیلم زیر مربوط به بخشی از سریال نیسان آبی است که مهران غفوریان در آن ایفای نقش داشت.

بیماری مهران غفوریان

همسر مهران غفوریان، فیلمی از این بازیگر را پس از عملِ سنگینِ جراحی قلب باز، در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. مهران غفوریان در این فیلم می‌گوید: «خیلی خوشحالم، از این که خدا به من رحم کرد و اجازه داد ببینم که چقدر دوستم دارید و برای‌تان مهم هستم. خیلی دوست‌تان دارم. خیلی خوشحالم اوج مهر و محبت دوستانم و شما مردم عزیز را دیدم. همچنین محبتِ مادر دوست‌هایم و دیگر مردم را دیدم که تا صبح برایم دعا کردند. خوشحالم زنده ماندم تا همه این‌ها را ببینم. عاشق همه مردم هستم و حالم هم بهتر است.این بازیگر سرشناس، روز دوشنبه ۲۶ مهر، سر صحنه سریال «نیسان آبی»، دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد (سه‌شنبه ۲۷ مهر) زیر عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.