در شرایط امروز اقتصاد که افراد بیش از گذشته به انواع وام احتیاج پیدا کرده ‌اند و همچنین به دنبال وام ‌هایی با شرایط مناسب و کمترین دردسر هستند به برخی از این آنها اشاره و شرایط آن را بررسی کردیم.

خبر خوش برای متقاضیان وام فوری | اسامی بانکها برای وام فوری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

در شرایط امروز اقتصاد که افراد بیش از گذشته به انواع وام احتیاج پیدا کرده ‌اند و همچنین به دنبال وام ‌هایی با شرایط مناسب و کمترین دردسر هستند به برخی از این آنها اشاره و شرایط آن را بررسی کردیم. وام ‌های خرید کالا یا وام ‌هایی که خود سپرده بلندمدت به عنوان ضمانت در نظر گرفته می‌ شود از این دست هستند.

این روزها نیاز به وام‌های فوری و با شرایط مناسب بیش از پیش احساس می‌شود به همین خاطر چند مورد از این وام‌ها در ادامه بررسی می‌شود. البته گفتنی است با توجه به تجربیات مشتریان، سرعت و آسانی وام گرفتن حتی در شعب مختلف بانک‌ها متفاوت است و گاها شرایط خاصی که بانک‌ها در نظر می‌گیرند، کار را برای مشتریان عادی سخت می‌کند.

کالا کارت مهرایران: یک طرح خرید اقساطی کالا است که برای افزایش قدرت خرید مردم طراحی شده و نیازی به سپرده‌گذاری در این طرح نیست. اقساط این طرح در حالت‌های ۶، ۹، ۱۲ و ۱۸ماهه و حداکثر مبلغ در این طرح، ۵۰۰ میلیون ریال است. همچنین این وام قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد وام کسر می‌شود.

شاپ کارت ملت: نوعی کارت اعتباری خرید است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از تولید‌‌‌‌‌‌‌‌/تامین‌کنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام کنند و وجه آن را به صورت یکجا یا قسطی، پرداخت کنند. در این طرح وام‌گیرنده نباید چک برگشتی یا قسط معوق داشته باشد. همچنین نیازمند افتتاح حساب در شعب بانک ملت است. نرخ سود این وام برحسب دوره بازپرداخت به سود زیر است: بازپرداخت ۱۲ ماه سود ۱۰درصد، بازپرداخت ۲۴ ماه سود ۱۴درصد، بازپرداخت ۳۶ ماه سود ۱۵درصد. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است.