آشنایی با معروف ترین متخصص ایمپلنت در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

انجام ایمپلنت برای پر کردن جای خالی دندانی که کشیده شده یا از دست رفته است روشی پرکاربرد و پر طرفدار در میان بیشتر افراد جامعه است. برای آشنایی با بهترین متخصص ایمپلنت در تهران باید نکات متفاوتی را در نظر گرفت؛ از جمله موارد مهم در تعیین بهترین متخصص ایمپلنت می توان به میزان موفقیت کاشت ایمپلنت های انجام شده توسط ایشان، خدمات ارائه شده توسط او ، میزان دوام ایمپلنت ها، تجهیزات و مواد مورد استفاده توسط متخصص معالج و در نهایت کیفیت مواد مورد استفاده در کاشت ایمپلنت اشاره کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با یکی از معروف ترین متخصصین ایمپلنت در تهران آشنا شوید.

اهمیت کاشت ایمپلنت

متاسفانه بسیاری از افراد زمانی که دندان های خود را از دست می دهند، دچار کمبود اعتماد به نفس شده با مشکلات گفتاری زیادی روبرو می شوند. همچنین فرآیند جویدن و بلع غذا برای این افراد دشوار شده و موجب می شود به مرور مبتلا به انواع  بیماری های گوارشی شده و در نهایت دچار انزوا از جامعه شوند. متاسفانه عده‌ ای گمان می کنند هیچ روشی برای پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته آن ها به جز استفاده از دندان های مصنوعی وجود ندارد که آن هم مشکلات خاص خودش را دارد. در صورتی که افراد برای پر کردن جای خالی دندان از دست رفته هر چه سریع تر اقدام نکنند، ممکن است مواد غذایی در فضای خالی ایجاد شده بین دندان ها تجمع پیدا کرده، موجب ایجاد پوسیدگی و در نتیجه از دست رفتن سایر دندان های آن ها شود. همچنین اعتماد به نفس آن ها کاهش می یابد و زیبایی ظاهری آن ها نیز تحت تاثیر این اتفاق قرار می گیرد، به همین دلیل همواره توصیه می‌ شود افراد فوراً در صورت از دست رفتن یک یا تعدادی از دندان هایشان اقدام به پر کردن جای خالی دندان از دست رفته نمایند. جراحی کاشت ایمپلنت یک فرآیند حساس است که لازم است تحت نظر یک متخصص ایمپلنت با تجربه انجام شود. متاسفانه برخی از افراد به دلیل بالا بودن هزینه های کاشت ایمپلنت دندان ممکن است از این فرآیند صرف نظر کنند. با این وجود دکتر عباس گشاده رو یکی از با تجربه ترین و ماهرترین متخصصین کاشت ایمپلنت در تهران به منظور تسهیل فرآیند کاشت دندان برای همه اقشار جامعه امکان پرداخت اقساطی هزینه های کاشت ایمپلنت را برای این افراد فراهم کرده است. وی در کلینیکی مجهز و پیشرفته و با بهره گیری از با کیفیت ترین مواد به روز دنیا به همراه کادر حرفه ‌ای خود مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

نحوه انجام کاشت ایمپلنت

کاشت ایمپلنت در تهران و توسط دکتر عباس گشاده رو به دلیل تبحر بالای ایشان می ‌تواند به راحتی صورت گرفته و بیمار پس از کاشت ایمپلنت احساسی مانند دارا بودن دندان های طبیعی خود داشته باشد. همچنین با توجه به استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد باکیفیت، کاشت ایمپلنت زیر نظر  یک متخصص زبردست از دوام بالایی برخوردار است. با توجه به مهارت بالای دکتر متخصص، پایه ایمپلنت و در نهایت روکش ایمپلنت قرار گرفته در جای خالی دندان از دست رفته ظاهری مانند دندان های طبیعی بیمار داشته و در نتیجه هماهنگی میان دندان ها از بین نخواهد رفت. کاشت ایمپلنت از تحلیل رفتن لثه ها و استخوان فک نیز جلوگیری می ‌کند و بنابراین توصیه می‌ شود بیماران هرچه سریع تر برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود مراجعه کنند و سلامت دندان‌ های خود را تامین نمایند.

7

ویژگی های یک متخصص ایمپلنت با تجربه در تهران

تهران شهری پر جمعیت است که به دلیل افزایش روز افزون نیاز به کاشت ایمپلنت، کلینیک های دندانپزشکی زیادی در آن ایجاد شده است و دندانپزشکان تهران هر روزه مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران خود هستند. همین مسئله موجب شده انتخاب با تجربه ترین متخصص دندانپزشک کاری دشوار شود. یک متخصص دندانپزشک با تجربه در زمینه کاشت ایمپلنت در تهران باید مدرک و بورد تخصصی جراحی دندانپزشکی داشته باشد تا هنگام انجام جراحی لثه و کاشت ایمپلنت با مشکلی روبرو نشود. همچنین کلینیک کاشت ایمپلنت باید دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا را داشته باشد تا کلیه اقدامات لازم برای درمان بیماران را انجام دهد. کیفیت مواد مورد استفاده برای کاشت ایمپلنت به منظور بالابردن دوام آن نکته حائز اهمیت دیگر هنگام انتخاب متخصص با تجربه برای کاشت ایمپلنت در تهران است. علاوه بر این دریافت هزینه به صورت اصولی و متعارف برای کاشت ایمپلنت از دیگر نکات مهم برای متخصصین با تجربه کاشت ایمپلنت در تهران محسوب می شود. خوشبختانه دکتر عباس گشاده رو دارای مدرک و بورد تخصصی در زمینه جراحی لثه، جراحی کاشت ایمپلنت و لیفت سینوس است. وی مجهزترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران را دارد که در آن با بهره گیری از دستگاه های به روز دنیا و کادر حرفه ‌ای خود به ارائه خدمات به بیماران می پردازد. مواد مورد استفاده در این کلینیک توسط دکتر عباس گشاده رو از کیفیت بالا مطابق با استانداردهای روز دنیا برخوردار بوده است و به همین دلیل بیماران می توانند با خیال راحت برای کاشت ایمپلنت به ایشان مراجعه کنند و علاوه بر این امکان پرداخت هزینه های کاشت ایمپلنت را به صورت قسطی برای بیماران نیز فراهم شده است.

8

انتخاب بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران

همانطور که پیش از این نیز به این نکته اشاره شد کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران باید کلیه دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا را داشته باشد تا بیماران بتوانند با خیال راحت برای درمان به این کلینیک ها مراجعه کنند. همچنین تخصص، دانش، مهارت و تجهیزات کامل و به روزی در کلینیک دندانپزشکی مربوطه به بیماران ارائه شود. دکتر عباس گشاده رو مدرک تخصص خود را در زمینه جراحی لثه، لیفت سینوس و کاشت ایمپلنت دریافت کرده و سابقه انجام بیش از ۵۰۰۰ جراحی موفق را داشته است و اکنون به عنوان رئیس بخش جراحی لثه و ایمپلنت در یکی از بیمارستان های دولتی تهران نیز مشغول ارائه خدمات به بیماران خود است. با در نظر گرفتن همه این موارد دیگر انتخاب بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در تهران و بهترین کلینیک جهت انجام کاشت ایمپلنت در تهران دشوار نخواهد بود.

معرفی کلینیک دندانپزشکی دکتر عباس گشاده رو

کلینیک دندانپزشکی دکتر عباس گشاده رو به دلیل دارا بودن فضای آرامش بخش و مجهز به کلیه تجهیزات و دستگاه های پیشرفته دنیا می تواند در ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی مورد نیاز بیماران موفق عمل کند. همچنین کادر درمان این کلینیک افرادی حرفه ای و با اخلاق هستند که می ‌توانند در طول مدت فرایند کاشت ایمپلنت بیمار را همراهی کرده، اضطراب و استرس را از خود دور کنند. وب سایت تخصصی این متخصص با تجربه  نیز به آدرس tehranimplantteam.com/ در اختیار بیماران قرار دارد تا مراجعه ‌کنندگان بتوانند حتی بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات و مشاوره ایشان بهره مند شوند.