مرکز ایمپلنت های دندانی ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران شناخته می شود و شما مراجعه کنندگان عزیز می توانید از خدمات دندانپزشکی حرفه ای این مجموعه با خیالی آسوده استفاده نمایید. ایمپلنت های دندان کاربردهای بسیاری دارد و بهترین و مناسب ترین جایگزین برای دندان های از دست رفته افراد شناخته می شود. در طی مشاوره های رایگان قبل از شروع درمان کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا بهترین گزینه را برای شما در نظر خواهد گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به دلایل مختلف ممکن است در طول زندگی افراد دندان خود را از دست بدهند. از دست دادن دندان می تواند دردناک باشد و علاوه بر مشکلاتی که در هنگام غذا خوردن و صحبت کردن به وجود می آورد می تواند در زیبایی ظاهری افراد نیز تاثیرگذار باشد. خوشبختانه ایمپلنت های دندانی می توانند شرایط درمانی را به نحوی فراهم کنند که همانند دندان طبیعی خوب به نظر برسد و عملکردی شبیه به دندان های طبیعی شما داشته باشد.

ایمپلنت های دندانی ثابت بوده و به دندان های مجاور متصل نیست همین امر موجب می شود تمیز کردن آن بسیار راحت تر از بریج باشد. هم چنین هیچگونه آسیبی به دندان های مجاور نمی رساند و از تحلیل رفتن استخوان های فک جلوگیری می کند. دندان های مصنوعی به دلیل متحرک بودن مشکلاتی را در تکلم ، غذا خوردن و غیره به وجود می آورد و ممکن است در ابتدای استفاده احساس ناخوشایندی را در افراد ایجاد کند، که خوشبختانه ایمپلنت های دندانی به دلیل ثابت شدن در استخوان فک این مشکلات را نداشته و به دلیل ساختار و عملکردی شبیه به دندان طبیعی احساس خوشایندی را در افراد ایجاد می کند.

ایمپلنتیا

بهترین ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا

برای رسیدن به درمان موفق لازم است فاکتورهایی رعایت شود. ایمپلنت دندان نیز مانند سایر درمان ها نیاز به فاکتورهایی دارد تا نتیجه درمان موفقیت آمیز باشد. در ادامه این فاکتورها را بررسی خواهیم نمود. کاشت ایمپلنت دندان نیاز به متخصصی با مهارت و با سابقه بالا دارد و داشتن مدرک معتبر را می توان از فاکتورهای مهم در انتخاب جراح و دندانپزشکی که قصد کاشت ایمپلنت را زیر نظر او داریم در نظر گرفت. امروزه ایمپلنت های دندانی متنوع و با کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد که می تواند انتخاب را برای بیمار دشوار کند. انتخاب بهترین نوع ایمپلنت که متناسب با نیاز شما باشد می تواند در ماندگاری ایمپلنت دندان نقش موثری داشته باشد. انجام مراقبت ها و کاشت اصولی ایمپلنت دندان از دیگر فاکتورهایی است که موجب موفقیت در درمان می شود.

رضایت بیمار از اصلی ترین اهداف کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا می باشد به همین دلیل همواراه برای کسب رضایت شما عزیزان سعی داریم تا بهترین خدمات خود را برای تجربه ای دلنشین از دندانپزشکی ارائه دهیم. در ایمپلنتیا متخصصین مجرب در جلسه مشاوره پیش از درمان، معاینات لازم را برای کاشت ایمپلنت دندان انجام می دهند و بهترین نوع ایمپلنت را به شما معرفی می کنند. اگر کاشت ایمپلنت دندان به صورت اصولی  و از بهترین نوع ایمپلنت انجام شده باشد می تواند تا سال ها بدون هیچگونه مشکلی ماندگار باشد. در حالیکه اگر هر یک از این فاکتورها رعایت نشود، ممکن است درمان شما موفقیت آمیز نبوده و علاوه بر از دست رفتن هزینه بعد از مدتی ایمپلنت دچار شکستگی و آسیب شود که اتفاقی تلخ و دردناک است؛ زیرا مجبور به ترمیم و پرداخت هزینه های دیگر هستید. انتخاب یک مرکز ایمپلنت دندانی معتبر می تواند درمان موفقیت آمیز را برای شما تضمین کند.

انواع ایمپلنت دندان که می توانید در مرکز ایمپلنت های دندانی ایمپلنتیا انجام دهید:

ایمپلنت تک دندان :

ممکن است به هر دلیل افراد تنها یکی از دندان های خود را از دست بدهند. خوشبختانه ایمپلنت های دندانی به راحتی می تواند جایگزین همان یک دندان از دست رفته شما باشد. کاشت ایمپلنت های تک واحدی از رایج ترین نوع ایمپلنت ها می باشد که برای جایگزین کردن یک دندان مورد استفاده قرار می گیرد. نزدیک ترین گزینه برای داشتن دندان طبیعی را با قطعیت می توان ایملنت دندان دانست. در اکثر شرایط ایمپلنت های مدرن از ماندگاری و سازگاری خوبی برخوردار هستند و همه ی آن ها با ضمانت ارائه خواهند شد.

جایگزین گروهی دندان ها به صورت بریج با ایمپلنت:

در مواردی که افراد دو یا چند دندان از دست رفته دارند، می توان به همان تعداد ایمپلنت برای حمایت از چندین تاج استفاده نمود. این روش را می توان یک گزینه عالی برای مراجعه کنندگانی که در حال حاضر پروتز جزئی دارند و به دنبال گزینه ترمیم ثابت و غیرقابل جابجایی هستند در نظر گرفت. در برخی موارد و شرایط خاص ممکن است کاشت یک ایمپلنت دندان برای جایگزین کردن دو دندان از دست رفته مناسب باشد.  پیشنهاد می شود ایمپلنت ها به یکدیگر متصل شوند و سپس به صورت گروهی روکش آن ها انجام شود. این عمل نسبت به روکش مجزا و تک تک نتیجه بهتری دارد.

ایمپلنت دندان

در شرایطی که روکش های ایمپلنت به صورت متصل ساخته می شوند، قادر هستند فشار زیادی را تحمل کنند  و در مقابل جویدن چیزهای سفت نیز مشکلی را به وجود نیاورند. زیرا ممکن است تحمل فشار زیاد موجب لق شدن پیچ های ایمپلنت و یا لق شدن خود ایمپلنت شود که با این تکنیک این اتفاق با احتمال کمتری اتفاق می افتد.

جایگزینی تمام دندان های یک فک کامل با ایمپلنت دندان (اوردنچر):

اوردنچر در واقع همان ثابت نمودن دست دندان های لق با ایمپلنت می باشد. می توان از اتچمنتهای مختلفی برای این کار استفاده نمود. این ابزار از دو قسمت جدا از هم تشکیل شده است که یکی به فیکسچر و دیگری به پروتز وصل خواهد شد. هنگامی که اتصال این دو قسمت انجام شود، دست دندان به فک متصل شده و می تواند از لق شدگی آن جلوگیری نماید.

اتچمنتها انواع مختلفی دارند که از انواع آن می توان به بال اتچمنت ، بار اتچمنت و اتچمنتهای آهنربایی اشاره کرد.

در آخر می توان اشاره کرد که اگر تمامی شرایط خوب برای کاشت ایمپلنت وجود داشته باشد درمان با موفقیت بالایی انجام می شود. انتخاب کلینیک دندانپزشکی معتبر گامی مهم برای رسیدن به درمان موفق برای کاشت ایمپلنت دندان به شمار می آید.