اکسپلور اینستاگرام جایی برای جذب مشتری واقعی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر شما هم صاحب یک کسب­وکار آنلاین در اینستاگرام هستید حتماً می­دانید که تنها برگ برنده شما برای فروش بیشتر، جذب مشتری واقعی در اینستاگرام است. ازآنجایی که تعداد فروشگاه‌های اینترنتی زیاد هستند، شما باید با به‌کارگیری راهکارهای مختلف برای بیشتر دیده شدن پست‌ها و بالا بردن تعداد لایک هایتان، خیلی تلاش کنید تا بتوانید مشتری واقعی و دست‌به‌جیب را برای کسب‌وکارتان جذب کنید.

اینستاگرام یک پلتفرم جذابِ بصری است که یک الگوریتم خاصی را برای کاربرانش تعریف کرده است، اگر شما هم از این الگوریتم تبعیت کنید و در کنار آن خلاقیت نیز داشته باشید، حتماً موفق خواهید شد. منظور از خلاقیت، به‌کار گرفتن روش­هایی است که بتوانید بهتر و بیشتر در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید. توجه داشته باشید که اکسپلور اینستاگرام جایی برای جذب مشتری‌هایتان است و ورود به آن، به افزایش لایک پست های شما کمک زیادی می­کند.

4

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه ماجراجویی؛ نامی است که ما بر روی اکسپلور گذاشته­ایم، زیرا با ورود به آن هر آنچه نیاز دارید را پیدا می­کنید. اکسپلور اینستاگرام درواقع همان صفحه‌ جستجو (search) است که با علامت ذره­بین، پایین صفحه مشخص است.

در اکسپلور، پست­هایی برای شما نمایش داده می­شوند که لایک زیادی خورده‌اند و بر اساس علاقه شما دسته‌بندی شده‌اند. به این‌صورت که اینستاگرام به کمک هوش مصنوعی و طبق لایک، کامنت، منطقه جغرافیایی و به‌طور کلی سرچ­های شما در اینستاگرام، علاقه‌مندی شما را تشخیص می­دهد.

به‌نظر وقت آن رسیده است تا یاد بگیریم چطور وارد اکسپلور شویم تا بتوانیم لایک بیشتری بگیریم و درنهایت مشتری‌های زیادی را هم جذب کنیم.

ترفندهای ورود به اکسپلور برای جذب مشتری

با ورود به اکسپلور، متوجه می­شوید که روزانه تعداد زیادی پست‌ و حتی استوری وارد اکسپلور اینستاگرام می‌شوند، این روش کمک زیادی به ارتقاء صفحه شما می­کند و باعث می‌شود که مخاطبان بیشتری پست‌های شما را لایک کنند.

شما ممکن است روش­های مختلفی را تا حالا امتحان کرده باشید، اما به کارگیری ترفندهای زیر کمک می­کنند تا پست‌های شما وارد اکسپلور اینستاگرام ‌شوند و تعداد بازدیدکننده‌ها و دنبال‌کننده‌های­تان بالاتر بروند.

5

  1. تولید محتوای مفید، مختصر و با کیفیت بالا

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و شما بیشتر از آنکه نیاز به محتوای متنی داشته باشید، باید عکس­های باکیفیت برای مخاطب به نمایش بگذارید. درواقع اولین چیزی که مخاطب در اینستاگرام می­بیند، تصویر محصولات، خدمات و... است. بنابراین بهترین راه تولید محتوا این است که در قالب ویدئو، IGTV و... کار کنید.

مزیت دیگر این کار این است که شما ارتباط رو در رو با مخاطب دارید که تأثیر زیادی بر تعامل مخاطب با پیج­تان خواهد داشت. علاوه‌برآن اگر برای خرید لایک اینستاگرام اقدام کردید تا در اکسپلور مخاطبان‌تان بیشتر دیده شوید، آنها با دیدن محتوای خوبتان حتماً جذب خواهند شد و احتمال فالو نکردنشان به زیر صفر می­رسد.

  1. با فالوورها تعامل داشته باشید

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، تعامل با مخاطب برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام عامل مهمی محسوب می‌شود. حالا منظور از تعامل چیست؟ یعنی اینکه شما باید با تولیدمحتوای جذاب، مخاطب را وادار به واکنش نشان دادن کنید! توجه داشته باشید که یک پست، به‌محض انتشار در ساعت اول، تنها به 10% از فالوورهای شما نمایش داده می­شود، درصورتی که اگر تعامل فالوورها با پست شما مثبت باشد، به دیگران نیز نمایش داده می­شود، در غیر این‌صورت بازدید شما کاهش پیدا می­کند.

حالا اگر فالوور شما، پست را لایک کند، میزان تعامل آن پست به مقدار بسیار زیادی بالا می‌رود و در نتیجه به دیگر دنبال‌کنندگان نیز نمایش داده می‌شود. خبر خوب اینکه ایران فالوور امکان خرید لایک را برای شما فراهم کرده است تا به این ترتیب شانس شما برای نمایش محتوای‌تان به دیگر کاربران اینستاگرام چند برابر شود.

  1. از فالوورها بخواهید تا پست­­های­تان را لایک و برای دیگران ارسال کنند

الگوریتم جدید اینستاگرام به‌گونه­ای طراحی و تعریف شده است که هرچقدر تعداد لایک کردن و منتشر کردن یک پست بیشتر باشد، گزینه مناسبی برای نمایش در اکسپلور خواهد بود. این کار باعث می­شود تا افرادی هم که صفحه شما را دنبال نمی‌کنند شانس دیدن آن پست را داشته باشند.

6

  1. استفاده درست از هشتگ‌ها را فراموش نکنید

استفاده درست از هشتگ­ها کمک می­کند تا پست­های شما برای افراد بیشتری به نمایش دربیاید. شما باید با توجه به زمینه فعالیت خودتان هشتگ­های ترند و مرتبط با محتوای پست­های­تان را پیدا کنید و به کپشن اضافه کنید.

سعی کنید از هشتگ­های نامرتبط و نامفهوم استفاده نکنید، چون نتیجه مطلوبی به‌همراه نخواهد داشت. با توجه به آمار منتشرشده، استفاده از هشتگ­های مناسب تا 60% به بهتر دیده شدن پست­های شما کمک می­کند، پس آن را دست­کم نگیرید.

  1. در زمان­های مناسب پست منتشر کنید

قاعدتاً اگر کسب­وکار آنلاین دارید، پیج شما در حالت بیزینسی است و یک ابزار اضافه به نام Insight در اختیار دارید. این قسمت به شما کمک می­کند تا متوجه شوید در چه زمان­ها و روزهایی، مخاطبان تعامل و یا فعالیت بیشتری دارند. اگر شما با توجه به آمار و ارقام Insight پست­ منتشر کنید، تعداد بیشتری از دنبال‌کنندگان آن را می­بینند، در نتیجه پست شما را در ساعات اول بازدید بیشتری خواهد داشت.

  1. بالای هر پست مکان جغرافیایی محل سکونت خود را ذکر کنید

برای بهتر دیده شدن در اکسپلور اگر موقعیت جغرافیایی محل سکونت خود را نام ببرید، بازدید بیشتری خواهید داشت، به‌خصوص اگر در موقعیت مکانی خاصی هستید. درواقع خیلی از مواقع، کاربران اینستاگرام به‌دنبال خدمات و یا محصولاتی خاص در یک منطقه خاص هستند و این نکته کمک می­کند تا در صدر جستجوهای کاربران باشید. در ضمن فکر استفاده از موقعیت مکانی‌های اشتباه را از سرتان بیرون کنید؛ زیرا اینستاگرام موقعیت‌های مکانی اشتباه را شناسایی می­کند و یک امتیاز منفی برای صفحه شما خواهد بود.

  1. از فالوورها بخواهید نوتیفیکیشن صفحه شما را روشن کنند

تولیدمحتوای جذاب اینجا هم به‌درد می­خورد، چرا؟ زیرا روشن کردن نوتیفیکیشن هر پیج در اینستاگرام، کمک می­کند تا فالوور به‌محض انتشار پست، استوری و IGTV از جانب شما، متوجه شود و آن را ببیند. در نتیجه محتوای شما بیشتر دیده شده  و پست شما به اکسپلور اینستاگرام برود.

برای همین است که بر تولیدمحتوای جذاب تأکید می­کنیم، زیرا در غیر این‌صورت راضی کردن فالوورها برای انجام این کار، کمی سخت خواهد شد.

با توجه به آنچه تا به اینجا آموختیم، نمایش پست­ها در اکسپلور اینستاگرام تأثیر زیادی بر دیده شدن پیج کسب­وکار آنلاین شما دارد. پس راهکارهای بالا را جدی بگیرید. اگر هم لایک کافی برای دیده شدن در اکسپلور را ندارید و اول راه هستید، بهتر است از تیم «ایران فالوور» در این زمینه کمک بگیرید و برای خرید لایک اینستاگرام اقدام کنید.

ایران فالوور به‌عنوان باسابقه­ترین سایت در زمینه خرید لایک اینستاگرام، امکان خرید آسان، پشتیبانی 24ساعته، قیمت رقابتی و امنیت خرید را برای شما فراهم کرده است. شما به­راحتی و بدون نیاز به کلمه عبور می­توانید از خدمات فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام و بازدید ویدیو اینستاگرام بهره‌مند شوید.