عادل فردوسی‌پور به زودی با یک برنامه فوتبال جدید برخواهد گشت. (به احتمال زیاد برنامه از پلتفرم های اینترنتی پخش خواهد شد)

برنامه جدید عادل فردوسی پور | بازگشت رسمی عادل فردوسی پور با 360
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 عادل فردوسی پور پس از مدت ها آفتابی شده است. گویا موانع برای پخش و ساخت برنامه جدید او برداشته شده است. عادل فردوسی پور از زمان حذف از شبکه سه و تعطیلی برنامه 90 عادل فردوسی پور حرفی تا به حال نزده است. بیش از 1000 روز است که مدیران شبکه سه عادل فردوسی پور را کنار گذاشته‌اند. عادل فردوسی پور در این مدت تنها به ساخت و تهیه کنندگی فوتبال 120 در شبکه ورزش مشغول بود.

در روزهای گذشته دوباره بحث بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه سیما، تیتر رسانه ها و سوژه شبکه های اجتماعی شد اما در نهایت نتیجه چیزی نبود که مد نظر طرفداران فردوسی پور باشد.

به گزارش فوتبالی، از روزی که برنامه نود با دستور مدیر فعلی شبکه سه تعطیل شد (روزهای پایانی سال 1397)، هواداران برنامه نود و عادل فردوسی‌پور جدا از تعطیلی برنامه محبوبشان، از شنیدن گزارش‌های عادل فردوسی پور محروم شدند. سه سال و یک ماه است که فردوسی پور در هیچ برنامه زنده تلویزیونی شرکت نکرده و به جز فینال بین پرسپولیس – اولسان هیوندای که برای صفحه فارسی ای اف سی در اینستاگرام گزارش کرد، هیچ گزارشی از او دیده نشد.

عادل از تلویزیون نرفته است

البته برخی از بازگشت او به تلویزیون حرف می زنند، اما این نکته هم قابل توجه است که او از تلویزیون نرفته و همچنان هم کارمند رسمی سازمان صدا وسیماست و هم اینکه برنامه فوتبال 120 را هم دارد و طبق شنیده ها رقم خوبی هم برای روی آنتن بردن هر برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش از سازمان می گیرد. در هر حال طی این سالها بارها و بارها و در مقاطع مختلف خبرها و شایعات و صحبتهایی از بازگشت فردوسی‌پور به شبکه سه سیما شده اما به دلایلی که همه می دانند، این اتفاق تا امروز عملی نشده و تنها فعالیت رسانه‌ای او، مربوط به برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش سیماست. البته صدای فردوسی‌پور روی گلهایی که برنامه فوتبال برتر از دیدارهای سالهای گذشته پخش می کند، حذف نمی‌شود اما این اتفاق روی گلهایی که مزدک میرزایی گزارش کرده، می‌افتد و صدای میرزایی حذف می‌شود.