محمدرضا گلزار اصلتا ترک است. محمدرضا گلزار مجرد است و هنوز خبری در رابطه با ازدوج این بازیگر مطرح نشده است. در استوری اخیر این بازیگر متنی را منتشر کرده که باعث ایجاد حواشی برای او شده است.

​محمدرضا گلزار خط و نشان کشید | عصبانیت شدید محمدرضا گلزار کار دستش داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدرضا گلزار  از سرشناس ترین بازیگران کشور است. این هنرمند محبوب علاوه بر شعل بازیگری؛ در چندین صنف دیگر نیز فعالیت دارد، محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، خوانندگی نیز می کند؛ همچنین به تازگی برند شخصی خودش را رو نمایی نموده است. ثروت عظیم محمدرضا گلزار را می توانیم از بازیگری بدانیم؛ چرا که جزو گران ترین بازیگران مرد می باشد. محمدرضا گلزار اصلتا ترک است. محمدرضا گلزار مجرد است و هنوز خبری در رابطه با ازدوج این بازیگر مطرح نشده است. در استوری اخیر این بازیگر متنی را منتشر کرده که باعث ایجاد حواشی برای او شده است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

 

خانواده و اصالت محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.