یارانه معیشتی اردیبهشت ساعت ۲۴ امروز شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

واریز سورپرایز جدید رئیسی به حساب مردم | یارانه معیشتی جدید برای این افراد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرداخت یارانه معیشتی  تجمیعی تصویب شده است. یارانه معیشتی ترکیبی است از چند یارانه که مجلس تصویب کرده است. یارانه معیشتی جدید به ۶۰ میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید.زمان پرداخت یارانه معیشتی مشخص شد. یارانه معیشتی 20 ام هر ماه پرداخت می شود. همه چیز درباره یارانه معیشتی را در ادامه این مطلب بخوانید.

«سی امین»مرحله یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار در ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه۱۴۰۱ واریز می‌شود.

در این مرحله از واریز نیز به خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی یادآورشد: «هفدهمین قسط» از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی در این ماه، از حساب سرپرستان خانواده هایی که این وام را دریافت نموده اند، کسر خواهد شد.

سی امین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ های کشور، در این مرحله از واریز به خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان پرداخت می‌شود.

هفدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی در این ماه، از حساب سرپرستان خانواده‌هایی که این وام را دریافت کرده اند، کسر خواهد شد.

سی‌امین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: سی‌امین مرحله یارانه معیشتی (اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۰ اردیبهشت‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گفته وی، همانند دوره‌های قبل، خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه‌نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند کرد.

همچنین، دوازدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده‌اند، این ماه کسر خواهد شد.

پرداخت مستمری معیشتی ۴۲۰ هزار تومانی برای هر نفر

۲ میلیون و ۸۰ هزار خانوار مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که حدود ۷ میلیون نفر را شامل می‌شود. معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص افزایش ۲۰ درصدی «مستمری» معیشتی مددجویان در سال جاری، اعلام کرد که میزان افزایش مستمری مراکز شبانه‌روزی منوط به مصوبه هیات وزیران است که سازمان طی هفته آینده پیشنهادات خود را در این راستا آماده و به هیات وزیران اعلام خواهد کرد.

مبالغ مستمری معیشتی مددجویان تحت پوشش برای خانواده یک نفره ماهانه به ۴۲۰ هزارتومان، خانواده دو نفره به ۶۰۰ هزار تومان، سه نفره به ۸۴۰ هزار تومان، چهار نفره به یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و پنج نفره به یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.