​سردار آزمون این روزها جدا از سردار آزمون در ایران به سر می‌برد و مشغول خوش گذرانی است.

زن سردار آزمون در پارتی زنانه | دوستان آناهیتا کریمی و سردار آزمون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار آزمون  یکی از مهمترین فوتبالیست های ایران به شمار می‌رود. سردار آزمون مدت ها در لیگ روسیه بازی کرد. سردار آزمون در روسیه طی چند ماه اخیر درگیر یک پونده قضایی شده بود. سردار آزمون با خوش شانسی تمام ماه گذشته از زنیت به بایرلورکوزن آلمان پیوست. اگر سردار آزمون در روسیه ماندگار شده بود با شروع جنگ بین این کشور و اوکراین احتمال داشت افت شدیدی در سال جاک جهانی کند.

ماجرای درگیری آناهیتا کریمی و مادر سردار آزمون

سردار آزمون در اسفند ماه 28 ساله شد و چندی بعد عکسی از این جشن منتشر شد که سردار آزمون را در کنار همسر و مادرش نشان می‌دهد.

سردار آزمون و همسرش برای تعطیلات سال نو راهی ایران شده‌اند. تولد سردار آزمون هفته گذشته در جمع خانوادگی برگزار شد. تولد 28 سالگی سردار آزمون حواشی عجیب و ناخواسته‌ای برای او و همسرش به همراه داشت. سردار آزمون مدتی پیش خبر از ازدواج خود داد. سردار آزمون این موضوع را برای اولین بار در برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام کرد.

خبری که تا پیش از آن هیچکس از آن خبر نداشت. پس از این خبر همه به دنبال یافتن نامزد سردار آزمون می گشتند و گمانه زنی ها بیشتر و بیشتر می‌شد تا اینکه سردار آزمون عکس نامزدش را منتشر کرد. سردار آزمون روز تولد 28 سالگی خود را در جمع خانوادگی کنار مادر و پدر و نامزدش آناهیتا کریمی برگزار کرد.

در فضای مجازی شیطنتی صورت گرفته و عکس یکی از فن پیج‌های همسر سردار آزمون حاشیه ساز شده است. عکسی که بی توجه به تولد سردار آزمون از آن جشن با کپشن سال نو مبارک دست به دست شد.

آناهیتا کریمی برعکس همسر مهدی قایدی یا دیگر همسران افراد معروف فعالیتی در اینستاگرام ندارد و صفحه خاصی هم ندارد. او دور از تمام حواشی دنیای سلبریتی ها زندگی می‌کند و برخی از عکس های منتشر شده از او در کنار سردار آزمون توسط برخی صفحات مجازی دست به دست می‌شود.