ساره بیات و همسرش عکسی از او در حالیکه ماسک به چهره دارد منتشر کرد.

ساره بیات راهی بیمارستان شد | حال ساره بیات خوب نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 ساره بیات  بازیگر پر افتخار ایرانی است که تا کنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌است. معروف شدن ساره بیات با بازی او در "جدایی نادر از سیمین" کلیک خورد. البته قبل تر نیز ساره بیات در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب نقش آفرینی کرده بود. ساره بیات همسر علیرضا افکاری آهنگ ساز و تنظیم کننده ایرانی است که این زوج هنری در کنار یک دیگر زندگی آرام و بدون حاشیه ای دارند. ساره بیات با فوتبالیست معروف اقای قوچانی نیز یک نسبت خانوادگی دارد. بیوگرافی زندگی ساره بیات را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد، بازیگر می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر و دوره دیده موسسه کارنامه است، فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با سینما و شبکه خانگی به شهرت رسید. در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر بنام سروین دارد. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود که این اتفاق نیفتد.

زندگی نامه هنری ساره بیات بازیگر

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد ودر جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد کـه با بازی در اینکار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد. ساره بیات از سال ۸۰ وارد بازیگری شده ودر تئاتر فعالیت داشته اسـت.بازیگری در سینما را درسال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم مقلد شیطان آغاز نمود.

ساره بیات بازیگری در تلویزیون رابا بازی در سریال یک مشت پر عقاب شروع کرد. و توانست در سریال هایی نظیر عاشقانه و دل که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد بدرخشد و بتواند نام خود را بیشتر از قبل بر سر زبان ها بیاندازد و تبدیل به یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی شود.