کلیپی از اخرین بازی ساره بیات در اینستاگرام منتشر شده است.

ٰدعوای شدید ساره بیات با همسرش | شکوه و شکایت ساره بیات از وضع زندگی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ساره بیات متولد 14 مهر 1358 در مشهد، بازیگر می باشد. ساره بیات فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر و دوره دیده موسسه کارنامه است،ساره بیات فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با سینما و شبکه خانگی به شهرت رسید. ساره بیات تصویری که میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

ساره بیات در فیلم سینمایی عنکبوت نقش آفرینی کرده که در صحنه هایی از این فیلم ساره بیات با همسر خود که محسن تنابنده نقش ان را بر عهده دارد، بازی می کند. 

زندگینامه ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

ساره بیات شاگرد اول کلاس

ساره بیات: وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزو شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ وقت فراموش نمی کنم و در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه ای بودن اکیپ برایم سخت بود.

حدود یک سال و نیم سر آن پروژه بودیم. یکسری از سکانس ها حذف شد، در ممیزی، در تدوین و خیلی اتفاقات خاصی برای سکانس ها و پلان های من افتاد و نمی دانم به چه دلیل همه هم در سکانس های من بود. ولی به طور کلی برای نخستین تجربه، کار راضی کننده ای بود.

همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که از سال ۱۳۸۰ به طور حرفه‌ای وارد آهنگسازی شده است.وی تاکنون با خوانندگان مطرحی مانند احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی و سینا سرلک و… همکاری داشته است. او از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد.