نتایج گزارش عملکرد طرح یارانه دستمزد نشان می‌دهد حدود ۳۹ هزار نفر از این طرح استقبال و در آن ثبت نام کرده‌اند و استان خوزستان با داشتن بیشترین آمار ثبت نام شونده و قرارداد منعقده در صدر استانها بوده است.

پرداخت یارانه جدید تنها برای عده‌ای خاص | برای ثبت نام یارانه جدید کلیک کنید + جزییات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرداخت یارانه جدید  تنها برای عده‌ای زد نشان می‌دهد حدود ۳۹ هزار نفر از این طرح استقبال و در آن ثبت نام کرده‌اند و استان خوزستان با داشتن بیشترین آمار ثبت نام شونده و قرارداد منعقده در صدر استانها بوده است.

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

طرح پرداخت یارانه دستمزد با هدف تحرک­ بخشی به ایجاد اشتغال در بنگاه­های خرد، کوچک و متوسط و همچنین زمینه­‌سازی برای اشتغال دانش­ آموختگان مقاطع تحصیلی دیپلم و بالاتر، ارتقاء مهارت و کسب تجربه توسط جویندگان کار به خصوص گروه شغل ­اولی­‌ها از طریق تعامل با نیروهای متخصـص و با تـجربه، انتـقال یافـته‌­های جـدید دانش و فـناوری به بنگاه اقتصادی با ورود نیروی جوان و ارتقاء سطح تولید و سرمایه‌گذاری در بخش­های تعاونی و خصوصی تحت­ عنوان یکی از سیاست­های فعال بازار کار تدوین شده ­است.