براساس طرح نگین اعتماد حداکثر معادل ۹۰ درصد سپرده مشتریان به آن‌ها وام اعطا می‌شود.

متقاضیان وام فوری بشتابند | وام فوری بدون ضامن بانک سپه + جزییات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری  مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

بانک سپه به منظور ارائه خدمات همه جانبه به مشتریان واجد شرایط خود، با طرح تسهیلاتی «نگین اعتماد» هم امکان دریافت سود علی الحساب، هم زمینه برای دریافت تسهیلات فوری را فراهم آورده است. بیشترین مبلغ این وام فوری بدون ضامن براساس میزان سپرده متقاضیان تعیین می‌شود.

براساس طرح نگین اعتماد حداکثر معادل ۹۰ درصد سپرده مشتریان به آن‌ها وام اعطا می‌شود. سود این وام براساس نوع سپرده متفاوت بوده و حداکثر ۱۷ درصد است. متقاضیانی که خواهان این نوع تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک سپه سپرده کوتاه مدت عادی یا ۶ ماهه داشته باشند. حداقل مبلغ سپرده هم برای دریافت این نوع تسهیلات متفاوت است. اگر فرد سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشد، کف مبلغ براساس ضوابط و مقررات تعیین می‌شود. ولی برای سپرده کوتاه مدت شش ماهه حداقل مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. دریافت کنندگان این وام از سود سپرده بانکی هم در طول بازپرداخت اقساط وام برخوردار خواهند شد.