وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امنیت شغلی جزو محورهای مهم دیگر است؛ ۱۰۶۷ کارخانه و شرکت که مشکل اقتصادی داشتند را در همین مدت رسیدگی کردیم و با حل مشکلات آنها برای حدود ۵۰۰ هزار کارگر امنیت شغلی ایجاد شد.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی قطعی شد | خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

​​حقوق بازنشستگان  همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است.حقوق بازنشستگان برای سال 1401 ، با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.حال با افزایش حقوق بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان بر سر زبان ها افتاده است.در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان را میخوانید.

وزیر کار درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان در سال جاری گفت: افزایش حقوق بازنشستگان را در سازمان تامین اجتماعی متناسب با افزایش حقوق مصوب کارگران در شورای عالی کار تعیین و تصویب کردیم که به دولت ارسال شده است و امیدواریم در جلسات آتی هیئت دولت مطرح و تصویب شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری توضیح داد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگان را در سازمان تامین اجتماعی متناسب با افزایش حقوق مصوب کارگران در شورای عالی کار تعیین کردیم که به دولت ارسال شده است و امیدواریم در جلسات آتی هیئت دولت مطرح  و تصویب شود.

وی افزود: چهار کلان پروژه یا برنامه اساسی مربوط به چهارعرصه از زندگی مردم را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌کنیم. عرصه نخست، کارِ مردم است که به اشتغال و کیفیت کار برمی‌گردد. عرصه دوم، آتیه مردم یا همان نظام تامین اجتماعی و بازنشستگی، عرصه سوم رفاه مردم است یا  رفع و خشکاندن ریشه‌های فقر و عرصه چهارم، صیانت از اموال مردم است که به مدیریت سالم و کارآمد شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه مرتبط است که همه آنها امانت مردم‌اند و شرکت های دولتی نیستند.