براساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.

​خبر بد برای خریداران خودرو ثبت نامی | پیش فروش ایران خودرو متوقف شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیش فروش ایران خودرو  مدتی است که عملشرکت‌های ی شده است . محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که در این میان پیش فروش ایران خودرو طرفدار زیادی دارد. پیش فروش ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.اما به راستی مزایای خرید خودرو به صورت اقساطی چیست و چرا اینچنین خریدی بهترین گزینه برای ماشین‌دار شدن قلمداد می‌شود؟در این مقاله سعی داریم درباره پاسخ به این پرسش مهم مطالب جامعی ذکر کنیم و با شما درباره شیوه خرید خودروهای جدید و زیبای ایران خودرو و سایپا یعنی تارا و شاهین به صورت اقساطی مواردی را در میان بگذاریم. اخیرا مبحث پیش فروش ایران خودرو در حال بررسی است و احتمال حذف این شرایط برای خریداران وجود دارد . پس خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مقاله را از دست ندهید و با دقت آن را تا انتها دنبال کنید.نخستین مزیت برای خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا این است که می‌توان با رقمی پایین‌تر خودرویی بهتر سوار شد.

براساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.

در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو از فردا

دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.