ارزش سهام عدالت، ۰.۹درصد افزایش یافت.

​ارزش سهام عدالت مشخص شد | خبر خوش برای سهام عدالتی ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ارزش سهام عدالت  برای دارندگان این سهام از مهمترین مباحث و مسائل بحث برانگیز بوده که در چند سال اخیر مردم و دولت را به خود مشغول کرده است. ارزش سهام عدالت به صورت روزانه از سمت سایت های معتبر اعلام می گردد و ممکن است که با رشد و یا کاهش مواجه شد. در سال گذشته دولت تصمیم گرفته بود که شرایطی را برای فروش ارزش سهام عدالت در نظر بگیرد تا دارندگان بتوانند حق فروش آن را داشته باشند. امسال نیز خبری در مورد آزادسازی ارزش سهام عدالت پخش شد اما هنوز نتیجه قطعی برای واگذاری ارزش سهام عدالت مشخص نشده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز دوشنبه (۱۲ اردیبهشت ماه)، ۰.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۹۲هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۳۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۵۷هزار تومان رسیده است.

 روند صعودی بازار سرمایه باعث افزایش ارزش واقعی سهام عدالت نیز شده و درحالی که ارزش واقعی سهام ۲۹۲ هزار تومانی در اواسط فروردین ماه بیش از ۱۱ میلیون تومان بود، طبق آخرین امار به بیش از ۱۲ میلیون تومان رسیده است.