عطر بلو شنل انتخابی عالی برای سودجویان بازار عطر!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

با توجه به محبوبیت و جذابیت عطر بلو شنل اصل در بین مصرف کنندگان،سود جویان بسیاری به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند ،از این رو فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری ،با ارائه این مقاله و معرفی مشخصات ادکلن بلو د شنل  اصل شما را در خریدی مطمعن تر یاری می رساند .

بلو شنل یکی از بهترین و پر طرفدارترین ادکلن های مردانه می باشد که تداعی کننده آزادی است و دارای غلظت های  ادوپرفیوم ،ادوتویلت و پارفوم است . ادو تویلت از سال 2010، ادو پرفیوم از سال 2014 و پرفیوم از سال 2018 روانه بازار شدند. مردم عطرهای شانل را یکی از مجلل ترین خطوط تولید عطر در بازار امروز دنیا می دانند. هر عطر Chanel به کاربران کمک می کند تا بهترین های خود را در مقابل دیگران نشان دهند. بسته بندی، بو،کیفیت  عطرهای شانل به کمال رسیده اند و طرفداران بسیاری را در دنیا به خود جذب کرده اند. ظرافت در کنار  پیچیدگی جاودانه محصولات شنل، آن را به سفیر منحصر به فرد فرهنگ فرانسه در سراسر جهان تبدیل کرده است.

اما CHANEL همچنین داستان موفقیت باورنکردنی یک زن فرانسوی مستقل است که دائماً از زمان خود جلوتر بود. در حالی که گابریل شانل در زمانی به دنیا آمد که زنان حتی حق رای نداشتند، او موفق شد امپراتوری بسازد که همواره رشد می کند.

کوکو شانل به سرعت عطرهای منحصربه‌فردی را خلق کرد و با خلاقیت‌های معروفش با «اوت کوتور» هماهنگ گردید.  عطرهای مردانه شانل خیلی زود به نمادی از مدرنیته و مردانگی قوی تبدیل شد.

ادوپرفیوم  بلو د شنل یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه در تمام دوران است و پس از تولید مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت .

رایحه ای به طور غیرقابل انکار جسورانه ، تازه ،عمیقاً حسی، چوبی و معطر دارد که  روح مردی را نشان می دهد که سرنوشت خود را با استقلال و اراده انتخاب می کند.ادکلن بلو شنل دارای آکورد مرکباتی تازه و به دنبال آن رایحه سدر کهربایی است. رایحه ی چوبی همراه  با لوبیای تونکا و وانیل در بلو شنل برای افزایش و تقویت حس شهوت و اغواگری استفاده شده اند و چوب صندل کالدونیای جدید برای عمق بیشتر رایحه ،درنت پایه باز می شود.

عطر چوبی مست کننده و افسونگر بلو شنل به طور طبیعی مردانگی را تداعی می کند. اکثر مردان مدرن آن را دوست داشته وبا استفاده از آن حس هیجان را بیش از قبل حس کرده و لبریز از انرژی می شوند . عطر بلو دشنل دارای رایحه ای قوی ،شهوانی و اعتیاد آور است و ماندگاری رایحه آن نیز قابل ذکر است. رایحه اولیه ی آن شامل گریپ فروت ، لیمو ، نعناع و فلفل صورتی ؛رایحه میانی شامل زنجبیل ، جوز هندی ، یاسمن و سدر ورایحه پایه حاوی رایحه ی بخور ، وتیور ، سرو ، چوب صندل ، نعناع هندی ، لبدانوم و مشک سفید می باشد. نت های ابتدایی کمی چشم نواز هستند ، در حالی که نت های پایانی به آرامی طعم ملایمی را منتشر می کنند  و آن را به یکی از بهترین ادکلن های مردانه تبدیل می کنند.

در ادامه به بررسی مشخصات ادکلن اصل بلو شنل می پردازیم :

بررسی سلفون ادکلن

هر دو نمونه اصل و تقلبی دارای سلفون هستند اما نقاط پلمپ در نمونه اورجینال بر خلاف نمونه فیک با دقت و ظرافت حرارت دیده است ولوگوی شنل در بالا و روی سلفون حک شده است .

بررسی جعبه ادکلن

 رنگ جعبه نمونه اصلی مشکی پرنگ تر و با کیفیت تر است  .در بیشتر موارد و نه در همه نمونه های تقلبی وزن عطر متفاوت و کمی پایین تر از نمونه ی اصلیست .وزن یک نمونه فیک بلودشنل با جعبه 397 گرم و وزن نمونه اصلی با جعبه 420حدود گرم می باشد .    

بررسی درب ادکلن اصل

نکته بعدی توجه به درب عطر است که در نمونه اصلی بر خلاف نمونه فیک آهنرباییست و با رهاکردن آن به علت مغناطیسی بودن درب خودش به راحتی روی شیشه قرار می گیرد و در هنگام بستن آن ، یک حالت گرایش آهنربایی بین درب و افشانه به وجود می آید و مغناطیس درب را از دست شما می رباید و سر جای خود قرار می گیرد. درمعدود نمونه های تقلبی که خاصیت آهنربایی وجود دارد با تکان دادن درب عطر صدای آهنربای قرار گرفته داخل درب و حرکت قطعه آهنربا به راحتی شنیده می شود در حالی که در نمونه اصلی با تکان دادن درب هیچ صدایی به گوش نمی رسد .با نگه داشتن درب نمونه اصلی میتوان شیشه عطر را بدون اینکه درب از شیشه جدا شود شیشه را بلند کرد اما در نمونه های تقلبی با نگهداشتن درب عطر به سرعت درب از شیشه جدا می شود و اینگونه  نمیتوان شیشه را بلند کرد.

بر روی درب بطری عطر بلو د شنل اصل لگوی برند کمپانی شنل بر خلاف نمونه فیک با کیفیت بالا و بسیار تمیز حک شده است .

لوگوی زیبا و برجسته ی شنل داخل درب نمونه اصلی وجود دارد که بسیار با ظراوت و با کیفیت قالب گیری شده است  که در نمونه تقلبی وجود ندارد .

بررسی والف ادکلن بلو شنل اصل

13

والف در نمونه اصلی بلو شنل از جنس فلز و با رنگ با کیفیت و ثابت نقره ایست در حالی که در نمونه تقلبی از جنس پلاستیک است و رنگش به راحتی خراشیده می شود .سایز کلاهک والف در نمونه اصل (نمونه سمت راست در تصویر ) کوچک تر ولی در نمونه فیک بزرگ تر است .

همان طور که در تصویرفوق مشاهده می شود داخل افشانه در نمونه اصلی (سمت راست ) با نمونه تقلبی کاملا متفاوت است .

در نمونه اصلی والف و بخش زیرین در رنگ و مدل با نمونه تقلبیبسیار متفاوت است .در نمونه اصلی والف دو تکه و فنردار با زیر فلزی با کیفیت است .

بررسی بچ کد

باید حتما توجه فرمایید که بچ کد روی شیشه حک شده باشد و با شماره بچ کد روی بسته‌بندی ته جعبه مطابقت داشته باشد در غیر این صورت نمونه تقلبی را در اختیار دارید .

در نمونه اصل در قسمت پایین درپشت شیشه بچ کد مانند تصویر زیرحک شده است اما در نمونه فیک حک نشده .

14