جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت ، در رابطه با اعتراضات اخیر و بازداشت معلمان و همچنین تهدیدی که از جانب وزیر آموزش و پرورش خطاب به معلمان مطرح شده بود، گفت: من وقتی تهدید وزیر را در رسانه‌ها دیدم تعجب کردم و خوب شد که آقای وزیر در این زمینه عذرخواهی کرد، اما در خصوص کلیت این مساله معتقد به این هستم که یک وقتی شما این حرف را به کل فرهنگیان خطاب می‌کنید که آن کسی که به فرض اعتراض می‌کند اخراج می‌شود؛ در صورتی که قانون اساسی اعتراض را حق مردم ایران می‌داند و این درست نیست.

​اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان | آخرین جزییات از رتبه بندی فرهنگیان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

​طرح رتبه بندی معلمان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی معلمان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی معلمان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی معلمان می پردازیم.

نماینده رشت گفت: معمولا اعتراضات و تجمعات فرهنگیان آرام است، اما اگر هم کسی بازداشت می‌شود قطعا سازمان‌های امینتی دقت می‌کنند و افرادی که از چارچوب اعتراض خارج می‌شوند را بازداشت می‌کنند.