علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تلاش نمایندگان مجلس بر این است که حتماً مطالبات معلمان در آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان لحاظ شود.

رتبه بندی معلمان اجرا شد؟ | قانون جدید در رتبه بندی معلمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رتبه‌بندی معلمان یکی از طرح هایی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان در نظر گرفته شده است و البته افزایش حقوق نیز یکی از اهداف این طرح می باشد. تدوین طرح رتبه‌بندی معلمان از سال 1390 توسط آموزش و پرورش صورت گرفته و  لایحه‌ای اوایل تابستان سال ۹۲ توسط دولت به مجلس ارائه شد. بر اساس این لایحه در طرح رتبه بندی معلمان آن ها را  در چهار گروه طبقه بندی کرده و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شود. در طرح رتبه بندی معلمان با توجه به بودجه ی موجود مبلغ حقوق معلمان افزایش پیدا می کند. اخرین اخبار مربوط به طرح رتبه بندی معلمان را در ادامه بخوانید.

علی کریمی فیروزجایی با اشاره به سرنوشت اجرای قانون رتبه بندی معلمان در کشور بیان کرد: در این رابطه دو تن از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در کمیته تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان حضور دارند و توجه دارند که آیین‌نامه اجرایی این قانون مطابق با مصوبه مجلس تهیه و تنظیم شود.