​مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه گفت: جاماندگان یارانه کمک‌معیشتی برای ثبت‌نام باید به سایت سازمان هدفمندی مراجعه کنند که هنوز راه‌اندازی نشده است، در سامانه حمایت وزارت رفاه، امکان اعتراض به دهک درآمدی برای حذف شده‌ها وجود دارد.

تصمیم جدید دولت برای یارانه معیشتی | یارانه معیشتی پرداخت می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرداخت یارانه معیشتی  تجمیعی تصویب شده است. یارانه معیشتی ترکیبی است از چند یارانه که مجلس تصویب کرده است. یارانه معیشتی جدید به ۶۰ میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید.زمان پرداخت یارانه معیشتی مشخص شد. یارانه معیشتی 20 ام هر ماه پرداخت می شود. همه چیز درباره یارانه معیشتی را در ادامه این مطلب بخوانید.

مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه گفت: جاماندگان یارانه کمک‌معیشتی برای ثبت‌نام باید به سایت سازمان هدفمندی مراجعه کنند که هنوز راه‌اندازی نشده است، در سامانه حمایت وزارت رفاه، امکان اعتراض به دهک درآمدی برای حذف شده‌ها وجود دارد.

‌ثبت‌نام یارانه‌ کمک‌معیشتی و اعتراض به حذف یارانه در 2 سامانه مجزا‌ انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار‌ اقتصادی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان و شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس نسبت به حذف یارانه معیشتی خود اعتراض داشتند و عنوان کردند با مراجعه به سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سختی توانسته‌اند وارد شوند و یا سامانه با اختلال همراه بوده است.

وی در این‌باره می‌گوید: از ابتدا اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها تاکنون چندین بار سامانه حمایت وزارت رفاه به‌روز رسانی ‌و ارتقا ظرفیت داده شده و پهنای باند آن چندین بار افزایش یافته است. همچنین تغییراتی در این سامانه جهت تسهیل امور مردم اعمال شده است.