افرادی که برای خرید کالاهای مصرفی بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند تحت شرایطی از وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سپه استفاده کنند. بانک سپه این تسهیلات را تحت عنوان طرح «بهین کارت» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌کند.

متقاضیان وام بانکی بخوانند | شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 وام بانکی یکی از راهکارهایی است که دولت و بانک ها برای ایجاد آسایش در زندگی و تامین کمک هزینه مالی کارهای مختلف در نظر گرفته است. وام بانکی به مردم کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند یا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. وام بانکی را می توان از بانک های مختلف سطح کشور و یا از صندوق های قرض الحسنه دریافت کرد. کارمزد وام بانکی و شرایط دریافت آن در هر بانک و موسسه ای متفاوت می باشد. هم چنین مبلغ اعطای وام بانکی بر اساس صلاحدید مسئولان آن موسسه متغیر بوده و در هر دوره بنابر نوع وام، مبلغ وام بانکی تغییر می کند.

متقاضیان دریافت وام بهین کارت با آن امکان خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را خواهند داشت. افراد برای دریافت این تسهیلات باید  در یکی از شعب بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. این تسهیلات با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و حداکثر زمان تسویه اقساط آن هم ۳۶ ماه است. افرادی که مایلند از این طرح تسهیلاتی بهره ببرند باید ضامن رسمی معتبری را به بانک ارائه دهند. با توجه به مبلغ مذکور، مدت بازپرداخت معین و سود مشخص شده، میزان اقساط، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان خواهد بود. جمعا از این مبلغ تسهیلات ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان میزان سود آن است.