بررسی‌های میدانی نشان می دهد که قیمت فروش مرغ در بازار عمده فروشی تهران به ۵۱ هزار تومان رسیده است.

​مرغ از سفره ها پر کشید | قیمت مرغ در بازار امروز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت مرغ امروز در خرده فروشی‌ها بیش از 42هزار تومان شد. قیمت مرغ باعث هرج و مرج بسیاری در بازار شده است. قیمت مرغ در چند وقت اخیر با روند صعودی مواجه بوده است. قیمت مرغ گویا با هیچ کنترلی مواجه نیست. قیمت مرغ در روزهای آینده در انتظار نظارت بر توزیع مناسب است.

قیمت فروش مرغ در بازار عمده فروشی تهران کاهش یافته است.

بررسی‌های میدانی نشان می دهد که قیمت فروش مرغ در بازار عمده فروشی تهران به ۵۱ هزار تومان رسیده است.این در حالی که قیمت مصوب مرغ در عمده فروشی مرغ ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وزیر اقتصاد درخصوص تصمیم‌گیری برای نرخ مرغ و تخم‌مرغ و لبنیات توضیحاتی ارائه کرد.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران درباره هماهنگی‌های صورت‌گرفته برای اجرای بهتر طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها گفت: دولت قبل از اینکه وارد ارز ترجیحی بشود درباره سایر اقلام که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد، جلسه گذاشت و ابعاد آن را بررسی کرد.

 وی درخصوص نرخ اقلام مرغ و‌ تخم ‌مرغ و‌ لبنیات افزود: در جلسه امروز درباره این موارد تصمیم‌گیری می‌شود.

عدم اعلام قطعی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نهاده های دامی یا عدم حذف آن برای سال ۱۴۰۱ و مشکلات حمل و نقل مرغ از استان های همجوار به استان‌هایی که تولید کمتری در مقایسه با مصرف دارند (مانند استان تهران) و تعطیلی برخی از کشتارگاه ها (با وجود اعلام عدم تعطیلی) باعث گرانی مرغ در برخی از استان ها از جمله شهر تهران شده است.