پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین سال ۱۳۵۶ در شهر تهران می باشد.وی بازیگر، خواننده و آهنگساز است.

 تحصیلات

محمدرضا گلزار و خواننده و بازیگر خوش چهره، لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد را دارد. که از زمان دانشجویی خود با نواختن گیتار موسیقی را شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

محمدرضا گلزار ۸۸ کیلو گرم وزن دارد و قد  او ۱۷۷ سانتی متر می باشد و در عرصه مدیریت فعالیت های زیادی دارد.

1

 خانواده و اصالت محمدرضا گلزار

 طبق آنچه که در زندگی نامه محمدرضا گلزار ثبت شده ، وی اصالتا ترک می باشد و فامیلی اصلی گلزار آذری است. در شهر تهران متولد شده و پدرش مهندس و اهل تبریز و مادرش خانه دار می باشد . طبق مطلبی که در زندگینامه محمدرضا گلزار مشاهده می شود ، دو برادر به نام علیرضا که مهندس رشته عمران است و بردیا که مترجم زبان انگلیسی می باشد، و یک خواهر به نام آتوسا که اوهم مترجم زبان آلمانی است، دارد و خودش فرزند سوم خانواده است .

از والیبال تا اسکی

 مطلب دیگری که در زندگینامه محمدرضا گلزار می‌بینیم این می باشد که وی والیبال را از زمان دبیرستان خود شروع کرد و در باشگاه های ، پارس خودرو ، شیشه و ... در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود. تنها والیبال نبود ، او به صورت حرفه ای هم پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

2

 ورود به دنیای موسیقی

این مورد، در زندگینامه محمدرضا گلزار مورد مشاهده است : وی موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان به صورت خودآموز با گیتار و بعدها هم با پیانو شروع کرد. تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد .در کوهساریان مدت طولانی به عنوان نوازنده ارگ فعالیت می‌کرد و آن جا دیده شد . آهنگ های جذاب این خواننده را می توانید در سایت های مختلف از جمله بیپ موزیک پیدا کنید.

شاگرد اول دبیرستان

وی می گوید که خانواده اش علاقه داشتند که پزشک شود و او با این حال اصلاً گمان نمی‌کرد که روزی وارد دنیای هنر شود. اما درسش خوب بود و اسمش همیشه جزو  اسامی شاگردهای اول بود .

شروع بازیگری

در زندگینامه محمدرضا گلزار می‌بینیم که وی ، در فروردین ماه ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی در خزرشهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید و نزد ایشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد .این کارگردان ، در پاسخ او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد . به این ترتیب گلزار چند ماه بعد وارد پیش تولید این فیلم شد و اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

دنیای مدلینگ

وی به خاطر چهره جذابی که داشت ، در سال ۱۳۸۰ وقتی که ۲۴ ساله بود تصاویرش با برند پوشاک مردانه ایکات ، به عنوان اولین فتومدل روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت.