ثبت نام برای وام مسکن همچنان ادامه دارد.

آخرین مهلت دریافت وام مسکن | آخرین ثبت نام وام مسکن + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رستانیوز وام مسکن چیست و چگونه می‌شود وام مسکن را دریافت کرد؟ وام مسکن گونه‌ای از وام است، که جهت تأمین هزینه خریداری، ساخت‌وساز یا نوسازی ملک، در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی قرار می‌گیرد. بانک مسکن به عنوان شناخته‌شده‌ترین بانک در زمینه‌ی «وام مسکن»، چندین نوع وام‌ مسکن را ارائه می‌دهد.

آقای خلیل محبت خواه گفت: پارسال برای تسهیلات ودیعه مسکن یک آسیب شناسی صورت گرفت که از طریق آن به ۴ اختلاف بین ثبت نام کنندگان و دریافت کنندگان وام اجاره دست یافتیم که مهم‌ترین آن داشتن قوانین سختگیرانه بانک‌ها برای ضامن‌های متقاضیان بوده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پارسال بسیاری از متقاضیان پس از تایید اطلاعاتشان به بانک‌ها مراجعه نکرده و از سوی دیگر هم بسیاری از متقاضیان نتوانستند ضامن برای این وام پیدا کنند، بنابراین امسال سعی کرده ایم بخش زیادی از سخت گیری بانک‌ها را در قالب رایزنی وزارت راه و شهرسازی با بانک مرکزی برطرف کنیم.

میزان اقساط تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها ارائه می‌شود و هم اکنون نرخ بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد است و همچنان ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن ادامه دارد.

ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا ۱۲ خرداد ماه آغاز می‌شود. وامی که به مستاجران این امکان را می‌دهد که بین ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اجاره مسکن دریافت کنند. جزئیات وام ودیعه مسکن چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، مستاجرانی که متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن هستند می‌توانند از فردا ۱۲ خرداد ماه برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن به سامانه saman.mrud.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.