با بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چمن مصنوعی در دنیا آشنا شوید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امروزه استفاده از چمن مصنوعی ضرورتی فراتر از مسائل تزیینی و زیباشناسی است. درواقع همه ما می‌دانیم که علم روانشناسی تأثیرات جذاب و فوق‌العاده ایجاد فضای سبز را در فضاهای مختلف خانه تأیید می کند. به کمک این سازه‌های سبز و کاراکترهای طبیعی درون آن‌ها، می‌توان محیط دلگیر شهری و آپارتمانی را تبدیل به فضایی دل‌انگیز کرد. همچنین به خاطر محدود شدن مصرف آب‌های زیرزمینی و وقوع بحران جهانی آب، سراسر مردم جهان با استفاده از چمن مصنوعی، سعی در صرفه‌جویی بیشتر در منابع زیست‌محیطی دارند. اگر شما هم به کفپوش‌های مدرنی مثل چمن مصنوعی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم با همراه ما باشید تا با برترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده چمن مصنوعی در جهان آشنا شوید.

شرکت رویال گرس

شرکت رویال گرس  royalgrass.comدر کشور هلند به تولید و توزیع چمن مصنوعی مشغول می باشد و بر اساس نیاز مصرف کننده، محصولات بسیار متنوعی را ارائه می‌دهد. اگر به چمن مصنوعی متفاوتی برای باغ خصوصی نیاز دارید یا دوست دارید محوطه‌سازی جذابی را طراحی کنید، پیشنهاد می‌کنیم چمن‌های مصنوعی سلطنتی برند رویال گراس را مدنظر قرار دهید. البته محصولات این شرکت اغلب باکیفیت متوسط تولید می‌شوند و برای مراکز دولتی و شرکت‌ها مناسب هستند.

شرکت ایزی گرس

این شرکت در شهر لندن و کشور بریتانیا واقع‌شده است و بیش از ۳۰ سال سابقه تولید و فروش چمن مصنوعی را در کارنامه درخشان خود دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این شرکت توانسته است تمامی بازارهای بریتانیا را پوشش دهد. امروزه برند ایزی گرس، بیشتر به دنبال فرصت‌های جهانی می‌باشد. اگر به دنبال چمنی باکیفیت مناسب و قابلیت نصب آسان هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات این برند را حتماً بررسی کنید.

شرکت تایگر لیلی گاردن

این تولید کننده چینی به خاطر کیفیت پایدار و قیمت رقابتی که دارد، توانسته است تنها با ۱۵ سال تجربه، به شهرت بسیار خوبی برسد. امروزه بازارهای کشورهای خاورمیانه و اروپایی، با محصولات این برند اشباع شده‌اند. جالب است بدانید که این برند علاوه بر چمن‌های مصنوعی ورزشی، دیوار سبز (گرین وال) و سایر لوازم مربوط به نصب چمن مصنوعی را به مشتریان ارائه می‌ کند. این تولید کننده و عمده‌فروش چینی، در جایگاه پانزدهم جهانی قرار دارد و کیفیت محصولات آن نسبتاً بالا است.

شرکت integriturf

این شرکت کالیفرنیایی به‌عنوان سومین شرکت تولید چمن مصنوعی در جهان شناخته می‌شود. بسیاری از مهندسان شیمی و طراحان داخلی حرفه‌ای، در این شرکت مشغول به کار هستند. همین امر باعث می شود تا چمن‌های ارائه شده توسط برند integriturf، عاری از هرگونه سم و مواد مضر باشند و بافت بسیار مطلوبی نیز دارند. محصولات این شرکت معتبر برای افرادی که حیوان خانگی دارند و یا حیاط‌های نورگیر و گرمی را طراحی کرده‌اند، بسیار مناسب است.

شرکت ccgrass

ccgrass.com تنها شرکت دارای گواهینامه در آسیا می‌باشد. قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع نسبتاً زیاد محصولات این برند، باعث عملکرد متفاوت سی سی گراس از سایر تولیدکنندگان شده‌اند. این شرکت بزرگ یکی از برترین برندهای تولید کننده چمن مصنوعی در کشور چین است که علاوه بر چمن های مصنوعی ورزشی، توانسته است کفپوش‌های تزئینی مناسب برای کاربردهای فانتزی و تزئینی را نیز با بالاترین کیفیت ارائه دهد. این شرکت مانند یک عمده‌فروشی عمل می‌کند و محصولات خود را به فروشگاه‌های خرده‌فروش عرضه می نماید. درواقع سی سی گراس با همین تکنیک، توانسته است برند خود را در سطح جهانی توسعه دهد.

شرکت whole salers

اگر به دنبال چمن‌هایی با ظاهر واقعی و بسیار نچرال هستید، پیشنهاد می‌کنیم که محصولات بسیار متنوع این برند را بررسی کنید. فراموش نکنید که چمن‌های تولید شده توسط این شرکت، با بالاترین استانداردهای جهانی عرضه می شوند و هیچ صدمه‌ای به محیط‌زیست وارد نمی‌کنند؛ زیرا ۱۰۰% قابل بازیافت هستند. معمولاً از این محصولات برای مصارف خانگی و تجاری استفاده می‌شود. قیمت نسبتاً بالای محصولات این برند، باعث شده است تا به‌کارگیری این چمن‌ها برای ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای نباشد.

دومو گرس بلژیک

این شرکت بزرگ و معتبر در کشور بلژیک قرار دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های چمن‌های این شرکت بلژیکی، می‌توان به یکنواختی سطح و مقاومت بالا در برابر عوامل جوی و تنش‌های فیزیکی اشاره کرد. این چمن‌ها برای مکان‌هایی با رفت و آمد بالا بسیار مناسب هستند؛ زیرا دچار شکستگی و خمیدگی نمی‌شوند و انعطاف‌پذیری بسیار استانداری دارند.

شرکت سیزال

چمن‌های تولید شده توسط این برند آلمانی، معمولاً برای پوشش فضای بینابینی محیط سبز کم تراکم استفاده می‌شوند. این محصولات در پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌ها و با بالاترین استانداردهای جهانی تولید شده‌اند و مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت، سایش و تابش نور مستقیم آفتاب دارند.

شرکت excellent truf

این شرکت چینی خدمات بسیار رضایت بخشی را به مشتریانش ارائه می دهد. جالب است بدانید که این شرکت، توانسته از بهترین رشته‌های جهان، برای تولید چمن‌های مصنوعی استفاده کند. در برخی از پروژه‌های فیفا نیز از چمن‌های این شرکت مشهور استفاده شده است. کیفیت الیاف و مقاومت بالای بکینگ این چمن‌ها، باعث تمایز محصولات این شرکت با دیگر تولیدکنندگان شده است.

شرکت terraplas

احتمالاً با توجه به مطالب قبلی، به این نتیجه رسیده‌اید که آمریکا و بریتانیا جز برترین تولیدکنندگان چمن‌های مصنوعی در جهان هستند. درواقع این شرکت توانسته است که با توسعه تکنولوژی تولید چمن مصنوعی و ارائه محصولاتی با پوشش و تراکم بیشتر، نوعی از چمن را با وزن بسیار سبک برای مسابقات ورزشی ارائه دهد. جالب است بدانید که چمن‌های چند منظوره تولید شده توسط این شرکت، نصب بسیار آسانی دارند. شما می‌توانید چمن‌های بسیار حرفه‌ای و متنوعی را در فروشگاه‌های این کمپانی مشاهده کنید.

شرکت intefri truf

این شرکت کالیفرنیایی از بهترین مواد اولیه برای تولید چمن‌های ضد یووی استفاده کرده است. این چمن‌ها هیچ سربی ندارند و از تمامی سموم عاری هستند. جالب است بدانید که انعطاف‌پذیری این چمن‌ها در پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های جهانی، سنجیده می شود تا شما بتوانید بدون نگرانی، محصولاتی را تهیه کنید که به کمک به‌روزترین فناوری‌ها تولید شده‌اند.

شرکت سونارگرس

شرکت سونارگرس، یکی از تولیدکنندگان چمن‌های مصنوعی ورزشی و تزئینی است. شما می‌توانید از چمن‌های باکیفیت ارائه شده توسط این برند، برای ساخت زمین‌بازی کودکان، فضای نگهداری حیوانات خانگی و تزیین راهروها و روف گاردن استفاده نمایید. با ترکیب چمن مصنوعی، ترموود و سایر کفپوش‌های مدرن، می‌توانید فضایی بسیار دلنشین و یونیک خلق کنید. اگر به دنبال محصولاتی غیر سمی، باکیفیت، استاندارد و با انعطاف‌پذیری بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم چمن‌های مصنوعی شرکت سونوگرافی را موردبررسی قرار دهید. تولیدات متنوع این برند برای مکان‌هایی با تراکم عبوری بالا بسیار مناسب هستند. تنوع بالا در طیف رنگی محصولات این شرکت، توانسته است sonargrass.com را به یکی از معتبرترین مراکز فروش چمن مصنوعی تبدیل کند.

جمع‌بندی

عدم نیاز به آبیاری، نصب آسان و نگهداری راحت چمن مصنوعی، باعث شده است تا این کفپوش‌های مدرن و جذاب در سال‌های اخیر موردتوجه بسیاری از طراحان داخلی و خارجی قرار بگیرند. اگر به دنبال کفپوش‌های باکیفیت و جذاب تزیینی یا ورزشی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت اصلی سانو گراس مراجعه کرده و محصولات متنوع و جذاب این مجموعه را بررسی کنید. اگر طول عمر چمن برایتان حائز اهمیت است، به دنبال خرید چمن‌های آنتی یووی و منعطف باشید. با توجه به تم رنگی و تراکم مدنظرتان، می‌توانید از مشاوره رایگان و تخصصی فروشگاه سونارگراس کمک بگیرید تا بهترین کفپوش‌ها را برای محیط مدنظرتان با حجم درست و قسمت رقابتی تهیه کنید.