چگونه از فضای حمام به بهترین شکل استفاده کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در این مقاله می خواهیم بهترین ایده هایی که می شود از فضای حمام کوچک به بهترین شکل استفاده کرد را بررسی کنیم. بهتر است به حمام و یا سرویس بهداشتی خود با نگاهی خلاقانه بنگرید تا بتوانید به سرعت و با صرف کمترین هزینه یک تغییر دکوراسیون حمام ایجاد نمایید. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید از کمترین فضا بهترین بهره را ببرید و یک حمام شیک و مدرن داشته باشید.

لفغفقغقفغ

استفاده از کابین دوش شیشه ای

کابین دوش شیشه ای، محفظه ی شیشه ای است که به منظور تقسیم بندی و جداسازی دوش از سرویس بهداشتی و آینه نصب می‌شود. در این کابین دوش ها شخص به صورت ایستاده حمام می کند. به دلیل اینکه کابین های دوش فضای کمی را درگیر می کنند و ظاهر مدرن و لوکسی دارند، معمولا برای حمام با فضای کم، حمام ویلا و هتل بهترین انتخاب محسوب می شوند.

امروزه بسیاری از افراد تمایل به اجرای دکوراسیون فضای خانه یا ویلای خود به صورت شخصی سازی شده دارند. برای مثال استفاده کابین دوش شیشه ای که به تناسب حمام، می توان از انواع آن استفاده کرد. اما در انتخاب یک کابین دوش مسئله ای که اهمیت بیشتری نسبت به ظاهر و نوع آن دارد، جنس مرغوب و با کیفیت اتصالات و فریم آن است؛ چراکه به دلیل قرار گرفتن در محیط مرطوب عمر بیشتری داشته باشد و به سرعت زنگ نزند. همچنین نیاز است شیشه ی آن از نوع سکوریت باشد تا هم ایمنی لازم را داشته باشد و هم در برابر تغییرات دمایی، سرد و گرم شدن مقاومت داشته باشد و آسیب پذیر نباشد. علاوه بر این می توان به جای استفاده از کابین دوش از دیوایدر یا جدا کننده ی شیشه ای به همین منظور استفاده کرد.

کابین شیشه ای فریم لس

می توان از بهترین انواع کابین های دوش به مدل فریم لس یا همان بدون فریم آن اشاره کرد. همانطور که می دانید بیشتری جایی که میکروب ها تکثیر می شوند محیط های مرطوب است پس این نکته را در نظر داشته باشید که این نوع از کابین ها به دلیل نداشتن فریم و عدم ایجاد درز و سوراخ بهداشتی تر از انواع فریم دار آن ها هستند چراکه مکانی برای رسوب آلودگی و میکروب ها وجود ندارد. به علاوه دغدغه ی پوسیدگی یا زنگ زدن فریم کابین دوش را نخواهید داشت.

یثقللیب

استفاده از شیشه سکوریت برای کابین دوش

امروزه از انواع شیشه سکوریت ساده و یا شیشه رنگی سکوریت برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای مهم این شیشه ها می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، دما، خط و خش و همچنین ضربه هایی با شدت کم اشاره کرد. از کاربرد های این شیشه ها می توان به صنعت ماشین سازی  و یا استفاده در لوازم خانگی مثل هود، سینک یا وسایل دیگر اشاره نمود. اما مدت کمی نیست که این شیشه رنگی های سکوریت از محبوب ترین و مهم ترین ابزار در فضاسازی و طراحی دکوراسیون ساختمان شده اند.

طراحی فضای حمام که یکی از مهم ترین بخش های ساختمان است بسیار مورد توجه طراحان و سازندگان قرار گرفته است زیرا علاوه بر اینکه نقش مهمی در بهداشت و سلامت افراد دارد، جلوه ی بسزایی به خانه می دهد.

بیش از دو دهه است که کابین های دوش وارد کشور ما شده اند و اوایل تمامی این ابزار وارداتی بودند اما خیلی نگذشت که اولین کارگاه های تولیدی کابین دوش تاسیس شدند و شروع به کار کردند. اوایل کار و تولید کابین دوش های طلقی رواج داشتند اما با پیشرفت صنعت شیشه این صنایع نیز شروع به تولید کابین های دوش با شیشه های سکوریت و شیشه رنگی سکوریت کردند. این مدل از کابین ها به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد چرا که تنوع مدل و رنگی فراوان و مزیت های بیشتری نسبت به مدل سابق یا همان طلقی داشتند. همینطور نسل جدید کابین دوش یعنی کابین های شیشه ای در برابر ضربات و تغییرات دما بسیار مقاومت بالایی داشته و در بازار به صورت با فریم و فریم  دار به فروش می رسد.

این شیشه ها می تواند در انواع مختلف شیشه های مات، نیمه مات یا شفاف و در رنگ های مختلف باشد. این کابین دوش های شیشه های دارای انواع مختلفی دارد از جمله کابین شیشه ای با درب کشویی، ریلی، فریم دار، فریم لس و یا بدون فریم تنوع این کالا را شامل می شود.

شیشه های این کابین دوش ها به طور معمول از شیشه سکوریت با قطر 10 میل ساخته می شود و در برابر ضربه همانظور که گفتیم مقاومت بالایی دارد.

فقلغفقغفق

قیمت کابین دوش

بسیاری از افراد هنوز بر این باورند که کیفیت کالاهای ایرانی به کالاهای خارجی نمی رسد و حاضرند هزینه های گزافی برای محصولاتی بپردازند که ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد و یا حتی ضمانت نامه آن ها هم به دردشان نخورد. اما ما به شما ضمانت برابری کیفیت کابین های دوش شیشه ای تترا جام با نمونه های با کیفیت خارجی را می دهیم. شرکت شیشه رنگی تتراجام، با بیش از یک دهه تجربه حرفه ای در تولید و ساخت انواع شیشه لاکوبل و آینه دکوراتیو سابقه ای درخشان در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. این مجموعه توانسته به لطف خدا و اعتماد شما عزیزان بیش از هزاران پروژه موفق در کشور را با کیفیت و حساسیت بالا آماده و تحویل به کارفرمایان محترم دهد.

شماره های تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: ۰۹۱۲۵۰۹۸۹۸۶ - ۰۲۱۲۲۹۷۵۰۰۴