​ویپاد با راه‌اندازی طرح پشتوانه، آنلاین، بدون ضامن و وثیقه و در کمتر از پنج دقیقه به کاربران خود وام می‌دهد.

وام فوری بانک رفاه بدون ضامن و سفته برای همه | دریافت 1 دقیقه‌ای وام 100 میلیونی بدون حضور در بانک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

به گزارش ایبِنا، ویپاد که از بهمن‌ ماه ۱۴۰۰، ارائه خدمات «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (BNPL)  خود را در قالب طرح پشتوانه به کاربرانش آغاز کرده بود، با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد، از هفته گذشته خدمات خود را به صورت عمومی در اختیار تمام متقاضیان از سراسر کشور قرار داده است. به این ترتیب تمامی افرادی که در ویپاد افتتاح حساب کرده باشند، در صورت نداشتن بدهی و چک برگشتی، می‌توانند به صورت آنلاین، بدون ضامن و صرفا مبتنی بر اعتبارسنجی، ظرف حداکثر پنج دقیقه، از ویپاد تسهیلات خرد (تا سقف سه میلیون تومان اعتبار) دریافت کنند.

روال کلی تسویه این نوع تسهیلات نیز به این ترتیب خواهد بود که پس از دریافت تسهیلات، مدت زمان مشخصی (بسته به مبلغ تسهیلات بین یک تا سه هفته) به عنوان مهلت مصرف این تسهیلات لحاظ شده و پس از پایان آن، صورت‌حسابی از سوی ویپاد صادر و در اختیار کاربر قرار داده خواهد شد. مهلت پرداخت این صورت‌حساب یک ماه است که  بسته به مبلغ تسهیلات، از سوی کاربر تا سه ماه قابل تمدید است. اعتبار این تسهیلات در تمامی فروشگاه‌‌های مجهز به کارتخوان در سراسر کشور و نیز تمامی فروشگاه‌‌های اینترنتی قابل استفاده خواهد بود و از این جهت، محدودیتی در استفاده از این اعتبار برای کاربران وجود نخواهد داشت.