مناسب ترین آیفون تصویری خارجی و ایرانی بازار کدام است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کسانی که می خواهند برای منزل خود آیفون تصویری بخرند قطعا به دنبال مناسب ترین آیفون تصویری هستند که مشخصات مناسبی داشته باشد. آیفون های تصویری با برندهای مختلفی در بازار عرضه می شوند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. این آیفون ها از نظر کیفیت ساخت، تنوع مدل، قابلیت ها، ویژگی های ظاهری و قیمت با هم تفاوت هایی دارند.

اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید، ابتدا باید نیاز خود و قابلیت هایی که از آیفون تصویری انتظار دارید را مشخص کنید. پس از آن با در نظر داشتن سلیقه و بودجه در دسترس، از بین مدل ها و برندهای مختلف، آیفون مناسبی را انتخاب نمایید. به دلیل تنوع برندهای تولید کننده آیفون تصویری، در این مطلب مناسب ترین آیفون تصویری خارجی و ایرانی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با اطلاعات کافی برای خرید درب بازکن تصویری مورد نظر خود اقدام کنید.

آیفون تصویری کوماکس

شرکت تولید آیفون تصویری کوماکس کار خود را از سال ۱۹۶۸ در کره جنوبی آغاز نمود. این شرکت نیز ابتدا محصولات خود را به صورت سیاه و سفید عرضه نمود و با پیشرفت تکنولوژی و استقبال مردم از محصولات، تصمیم به تولید آیفون تصویری رنگی گرفت. تا مدت ها آیفون تصویری کوماکس به عنوان تنها آیفون کره ای به سراسر دنیا صادر می شد. پس از آن کوماکس تصمیم گرفت تا در کشورهای مختلف و همچنین کشور ما، نمایندگی هایی برای مونتاژ و فروش محصولات خود داشته باشد تا مردم بتوانند به راحتی آیفون تصویری کوماکس خود را خریداری کنند.

خرید آیفون تصویری کوماکس به دلیل تنوع مدل ها و قابلیت های پرشماری که دارد، اانتخابی جذاب برای شماست. آیفون های این برند از نظر شکل ظاهری و قابلیت ها، همپای تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند و کیفیت بالایی دارند. این آیفون ها دارای تنوع بالا، طراحی زیبا، استحکام و مقاومت در برابر عوامل مختلف، قابلیت اینترکام، اتصال به پنل های اضافی، ذخیره فیلم و عکس و اتصال به دوربین مدار بسته هستند. آیفون های تصویری کوماکس از نظر مشتریان مناسب ترین آیفون تصویری به حساب می آیند زیرا نیاز مشتری را با بهترین کیفیت پاسخ می دهند.

آیفون تصویری سوزوکی

شرکت اصلی آیفون تصویری سوزوکی در سنگاپور قرار دارد . این شرکت کار خود را با تولید آیفون تصویری های سیاه و سفید آغاز نمود و پس از استقبال مردم، تصمیم گرفت که به تولید آیفون تصویری های رنگی بپردازد. این برند معتبر در سراسر دنیا و همچنین ایران، نمایندگی های فعالی دارد که زیر نظر مسئولان شرکت اصلی، به مونتاژ آیفون تصویری های سوزوکی می پردازند.

خرید آیفون تصویری سوزوکی به دلیل تنوع مدل زیادی که دارد می تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این برند آیفون تصویری خارجی، انواع محصولات خود را با کیفیت بالا تولید می کند و علاوه بر کیفیت به ظاهر آیفون و زیبایی آن اهمیت می دهد. آیفون های تصویری سوزوکی دارای نمایشگر LED با ابعاد ۳.۵ تا ۱۰ اینچ هستند که تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش می دهند. 

این آیفون ها که به عنوان مناسب ترین آیفون تصویری خارجی شناخته می شوند، در انواع شرایط آب و هوایی بدون هیچ آسیبی، عملکرد مناسبی دارند. از ویژگی های آیفون تصویری سوزوکی می توان به دوربین با کیفیت، قابلیت اینترکام، قابلیت ضبط صدا، قیمت مناسب، اتصال به دوربین مدار بسته، کیفیت بالای قطعات، قابلیت ذخیره سازی فیلم و عکس و اتصال به پنل اضافه اشاره نمود.

 

قفغقفغف

آیفون تصویری آلدو

آیفون تصویری آلدو محصولی از برند ایرانی آلدو است که بیش از یک دهه از تاسیس آن می گذرد. این برند آیفون تصویری دارای کیفیت ساخت خوبی می باشد و از نظر شکل ظاهری، برندهای کوماکس ‌و سوزوکی را به عنوان الگوی محصولات خود قرار داده است. ظاهر زیبای آیفون های تصویری آلدو  در کنار کیفیت نمایشگر LED آن، نظر کاربران را به خود جلب می نماید. تنوع محصولات آلدو به گونه ای می باشد که مشتریان با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود می توانند آیفون مناسبی برای خود خریداری کنند.

مانیتورهای آلدو دارای نمایشگری به ابعاد ۴.۳ تا ۷ اینچ است و به صورت مدل های حافظه دار و بدون حافظه در بازار عرضه می شود. آیفون های تصویری آلدو دارای قابلیت های مختلفی مانند ذخیره فیلم و عکس، قابلیت اینترکام، اتصال به دوربین مدار بسته، اتصال به پنل اضافی، ارتباط با واحد نگهبانی و ماندگاری در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.

آیفون تصویری تابا

شرکت آیفون تصویری تابا حدود دو دهه پیش، فعالیت خود را با هدف تولید و عرضه بهترین ها، آغاز نمود. این برند ایرانی برای نخستین تولیدات خود که به صورت آیفون های تصویری سیاه و سفید بودند، برند کوماکس را الگو قرار داد و با گذشت زمان همپای شرکت های بزرگ دنیا، به تولید آیفون های تصویری رنگی پرداخت. تابا مناسب ترین آیفون تصویری ایرانی را با نمایشگری به ابعاد ۳.۵ تا ۱۰ اینچ تولید می کند و مشتریان می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود، آیفون تصویری با نمایشگر مناسبی را انتخاب کنند.

 آیفون های تابا قابلیت نصب آسانی دارند و با توجه به شرایط آب و هوایی شهرهای مختلف ایران، دارای ماندگاری خوبی می باشند. این آیفون ها از نظر قیمت و قابلیت ها، دارای تنوع مناسبی هستند و کسانی که می خواهند آیفون تصویری ایرانی بخرند، می توانند با آگاهی از قیمت و قابلیت ها، مدل مورد نیاز خود را خریداری نمایند. از قابلیت های آیفون های تصویری تابا می توان به ذخیره فیلم و عکس، ماندگاری بالا، اتصال به دوربین مدار بسته، قابلیت اینترکام و قابلیت اتصال به پنل اضافه اشاره نمود.

54645645