پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیفون تصویری تابا به علت هم گام بودن با تکنولوژی روز دنیا و بهبود قابلیت‎‌های محصولات خود توانسته سال‌ها در زمینه صنعت آیفون‎‌ یا در بازکن‎‌ها فعالیت داشته باشد و مورد استقبال مشتریان قرار گیرد. آیفون تصویری تابا که امروزه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد در واقع نتیجه تحقیق و بررسی نیاز مشتریان و رعایت استانداردهای بین المللی از سوی این برند در طی سال‎‌های طولانی می‎‌باشد. شرکت تابا الکترونیک توانسته با برخورداری از کیفیت بالا و ارائه‎‌ی تنوع در محصولات خود در زمینه‎‌ی صادرات نیز گام مؤثری بردارد. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برند و محصولات تولیدی آن هستید با ما همراه شوید.

image_7b5bd104915454cee12b5012da1b19819cdc9f97

شرکت تابا الکتریک با هدف ایجاد امنیت و آسایش برای خانواده‎‌ها توسط محصولات صوتی و تصویری خود در سال 1362 تأسیس شد و توانست با استفاده از صنعت روز و نوین دنیا، کارکنانی متخصص و خلاق و استفاده از ماشین‎‌آلات پیشرفته برای ارتقای کیفیت محصولات، امروز به یکی از بزرگ‎‌ترین تولید کنندگان  برتر درب بازکن‎‌های صوتی تصویری تبدیل شود. برخورداری این شرکت از واحد کنترل کیفی QC و نیز واحد تحقیق و توسعه‎‌ی R.D کمک کرده تا محصولاتی که روانه بازار می‌شوند و به دست مصرف کنندگان می‌رسند دارای کیفیت برتر و گواهینامه‎‌ی ISO 10004 ,ISO 9001 و نیز گواهینامه‌‎هایCE ,ICS ‎‌ باشند.

ویژگی آیفون تصویری تابا

قابلیت نصب به صورت موازی و سریع، کیفیت خوب در صدا و تصویر از جمله ویژگی‎‌های برتر این آیفون‎‌ها نسبت به سایر رقبای این حوزه می‎‌باشد. آیفون‎‌های تابا توسط دوربین پنل دم در و نیز نصب نمودن آیفون در داخل منزل می‌توانند علاوه بر تشکیل تصویری با کیفیت امکان شناسایی افراد از پشت در و امنیت بیشتر را برای شما فراهم آورند. به دلیل این ویژگی‎‌ مثبت آیفون‎‌های تصویری به مرور نسل قبلی آیفون تغییر شکل داده و جای ‎‌خود را به انواع دارای صفحات ال سی دی وال ای دی به همراه یک دوربین کوچک در قسمت بیرونی در، دادند. تقاضای بالای این محصول سبب شده تا آیفون تصویری تابا در تنوع بالایی برای اقشار مختلف جامعه تولید شود که این موضوع می‌تواند یکی از مزیت‎‌های مهم این برند باشد.

حضور تکنولوژی در دربازکن تصویری تابا

همان طور که اشاره کرده بودیم یکی از اهداف و اقدامات این شرکت هم گام بودن با تکنولوژی روز دنیا و به کارگرفتن امکانات مختلف در محصولات خود است. از جدیدترین این تکنولوژی‎‌ها می‌توان به سیستم دوسیم اشاره کرد. در این تکنولوژی سعی شده تا از تعداد سیم‎‌های کمتری برای راه اندازی تعداد زیادی مانیتور جهت برقراری با پنل استفاده شود. با معرفی نسل جدید دوربین‎‌ها یعنی دوربین‎‌های AHD  دیگر نمی‌توان از دوربین‌های آنالوگ در آیفون‎‌ها به عنوان یک گزینه مناسب یاد کرد ولی با این وجود بعضی از این برندها هنوز از این دوربین‎‌ها در آیفون و محصولات خود استفاده می‌کنند. اما برند تابا با بهره‌گیری از دوربین HD در محصولات و آیفون تصویری خود توانسته بار دیگر از تکنولوژی‌‎های روز دنیا استفاده مؤثر نماید.

قابلیت‎‌های آیفون تصویری تابا

با توجه به این که وسایل الکترونیکی از جمله آیفون‎‌ها توسط برندهای متفاوتی تولید و یا مونتاژ می‌شوند پس تنوع این محصولات چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ قابلیت‎‌ها متفاوت می‌‎باشد. با توجه به این که سال‎‌های زیادی از تأسیس شرکت تابا می‌گذرد قطعاً در هنگام مشاهده‎‌ی آیفون‎‌های مختلف این برند، شما با کارایی و امکانات متفاوتی روبرو خواهید شد که شناخت نیاز خود از این محصول می‌تواند در جهت خریدی مطمئن و باکیفیت رهنمود شما باشد.

image_defdce21e34eeb01ff8a7624b2898617d2496eed

  • ذخیره تصویر در حافظه؛ از جمله محصولات کاربردی و جدیدی که در طی سال‎‌های اخیر توسط برند تابا به بازار عرضه شد، آیفون‎‌های تصویری دارای حافظه هستند. این ویژگی از جمله مزیت‌‎های آن نسبت به سایر برندها بوده که به افراد کمک می‌کند تا تصاویر و عکس افراد را در صورت لزوم بتوان ضبط و ذخیره نمود. اگر مایلید بیشتر با ویزگی های یک آیفون تصویری خوب آشنا شوید میتوانید اینجا کلیک کنید و اطلاعات خود را در زمینه آیفون تصویری بالا ببرید. 
  • امکان ایجاد ارتباط داخلی؛ یکی از امکاناتی که برند تابا آن را در نظر گرفته امکان ارتباط اهالی یک مجتمع با یکدیگر از طریق آیفون تصویری تابا می‎‌باشد. در واقع با استفاده از این محصول می‌توانید با هر کدام از واحدهای مدنظر خود ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید. این قابلیت کمک می‌کند تا در زمان پیش آمد مشکل با سرعت بالایی بتوانیم اهالی ساختمان و یا نگهبان را از وجود آن با خبر سازیم.
  • امکان اتصال به دوربین مدار بسته؛ در مدل‎‌های مخصوصی از محصولات تابا آیفون‎‌هایی با 4 دوربین طراحی شده‌‎اند. از بین این چهار دوربین یک مورد دوربین پنل و سه مورد دیگر دوربین مدار بسته محسوب می‌شوند که علت وجود این دوربین‎‌های مدار بسته کنترل هم زمان ورودی‎‌های مختلف در مجتمع‎‌های بزرگ می‎‌باشد و نکته‎‌ی مهمی که در این آیفون‎‌های نسل جدید وجود دارد این است که دیگر نیازی به سوییچ کردن دوربین‎‌های دیگر برای مشاهده تصویر دوربین‎‌های مختلف نیست بلکه شما همزمان می‌توانید 4 تصویر را بر روی صفحه‎‌ی مانیتور آیفون خود مشاهده نمایید.
  • اتصال به دوپنل جدا؛ کنترل و تأمین امنیت مجتمع و ساختمان‎‌هایی که از دو ورودی تشکیل شده‎‌اند تقریباً امری دشوار می‎‌باشد. به همین سبب برند تابا با ایجاد آیفون تصویری تابا (از قابلیت اتصال دو پنل به صورت جدا از هم برخوردار است و می‌تواند به وسیله‎‌ی یک سوییچر بین پنل‎‌ها جابجا شود) توانسته شیوه‎‌ی نوین و برتری از امنیت را ایجاد کند.

معرفی محصولات پر فروش برند تابا

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این برند تصمیم به معرفی تعدادی از محصولات پرفروش آن نموده‎‌ایم.

  • آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040؛ این آیفون تصویری که در واقع دارای طرحی ساده و در عین حال فوق‎‌العاده‎‌ای است توانسته مشتریان و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. نکته‎‌ی مهم دیگری که در خصوص این محصول مطرح میشود رابط کاربری ساده‎‌ی آن می‎‌باشد. بدنه‎‌ی این آیفون 3.5 اینچی از جنس پلاستیکی مقاوم بوده و تضمین کننده استفاده بدون ایجاد مشکل در طی سالیان سال می‎‌باشد.
  • آیفون تابا مدل TVD-1043i؛ طراحی خاص و زیبای این آیفون نشان‌دهنده‎‌ی توجه برند تابا به ایجاد تنوع در محصولات خود وعدم اکتفا به یک ارگونومی خاص است. به همین سبب است که محصولات این برند می‌تواند مورد توجه افراد مختلف با سلایق متفاوت قرار بگیرد. آیفون تصویری مدل TVD-1043i از امکاناتی نظیر گوشی، مانیتور 4.3 اینچی، سیم برق مانیتور، براکت جهت نصب مانیتور به دیوار، گارانتی و دفترچه راهنمای آن می‌‎باشد. این آیفون توانایی ذخیره‎‌ی 200 عدد عکس به حالت پیش فرض می‌‎باشد که این مقدار را با افزودن کارت حافظه می‌توان ارتقا داد.
  • آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i؛ از جمله محصولات آیفون تابا که توانسته به درصد بالایی از فروش برسد مدل 1070i می‎‌باشد. از ویژگی‎‌های متمایز این محصول می‌توان به صفحه ‎‌نمایش بزرگ‌‎تر 7 اینچی آن، 3 عدد کانتور و5 پین اشاره نمود. شکل ظاهری این محصول که از لبه‎‌های منحنی تشکیل شده بسیار خاص مشتری پسند بوده و مناسب افراد سخت پسند که دارای سلایق متفاوت هستند می‎‌باشد. یکی دیگر از قابلیت‎‌‌های این آیفون قرار دادن آن روی حالت بی‎‌صدا می‌‎باشد.

قیمت آیفون تصویری تابان

image_700c93621c2afdda119f80c1a26b2cd6512676a9

قابلیت‎‌های هر محصول الکترونی خریداری شده با توجه به بودجه‌‎ی هر شخص ممکن است متفاوت باشد. یعنی مسلماً با پرداخت هزینه‎‌ی بیشتر افراد امکانات بیشتری از محصول مورد نظر خود دریافت خواهند کرد. به طور کلی خرید آیفون تصویری تابا نیز از این قاعده مستثنی نیست یعنی شما می‌توانید بر اساس میزان بودجه‎‌ای که در اختیار دارید یک آیفون مناسب با امکانات و تکنولوژی‎‌های متناسب با آن تهیه فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت‎‌های مختلف این آیفون‎‌ها می‌توانید به سایت نمایندگی آیفون تابا مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات مختلف این برند و مقایسه‎‌ی آن‎‌ها با یکدیگر اقدام به خرید نمایید.

جهت تهیه‌‎ی محصولات اصل و معتبر برندهای ایرانی و خارجی آیفون تصویری تابا می‌توانید به سایت آریا ایمن که به ارائه لوازم الکتریکی ساختمان می‎‌پردازد مراجعه نمایید. این سایت افتخار دارد که توانسته مشتریان متعددی را با استفاده از رضایت و پیشنهاد مشتریان سابق خود دریافت کند. جهت ارتباط با سایت آریا ایمن می‌توانید به آدرس ariaimen.com مراجعه نمایید.