نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس با اشاره به مشکلاتی که امروز مردم در حوزه آب و برق شاهد آن هستند، گفت: این مسئولین برای همین مملکت هستند چرا اقدامی نمی‌کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قطعی برق این روزها و مشکلاتی که برای اقشار مختلف مردم به وجود آمده گفت: متاسفانه زیرساخت های حوزه آب و برق فرسوده است و در این سال ها هم به فکر ترمیم آن نبودند که همین موضوع باعث قطعی برق و مشکلات آبرسانی شده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: امروز  وضعیت شهرهایی همچون سیستان و بلوچستان، قسمت هایی از کردستان و شمال مازندران، گلستان و ترکمن صحرا هم در دسترسی به آب و برق بسیار بحرانی است.

نماینده مردم گنبدکاووس با بیان اینکه برخی از مناطق حاشیه شهر حوزه انتخابیه را با تانکر آبرسانی می‌کنیم، گفت: برخی از این مسئولین حتی عرضه عذرخواهی هم ندارند و خیالشان هم نیست، ما از این وضعیت متعجب هستیم، مگر اینکه از آسمان کسی به کمکمان بیاید، این مسئولین برای همین مملکت هستند چرا اقدامی نمی‌کنند؟

وی در پاسخ به این که آیا مشکلات قطعی برق ناشی از استخراج رمزارزهاست، بیان کرد: فکر نمی کنم به دلیل این موضوع باشد. اصل مشکل از فرسودگی زیرساخت هاست و متاسفانه روی این موضوع کاری هم انجام نشده است، شبکه آب و برق ما مشکلات فراوانی دارد، چندین سال است برای رفع این مشکل آب در برخی مناطق یزد و کرمان می‌خواهند از آب دریا استفاده کنند ولی اینکار را انجام نمی‌دهند، این میزان بودجه حیف و میل شد و کاری هم انجام نشد.

شادمهر همچنین بیان کرد: چندین بار وزیر نیرو را برای وضعیت برق و آب منطقه حوزه انتخابیه به مجلس خواستیم، امروز نمی‌دانیم باید چه کنیم! مردم امروز کلافه هستند، مسئولین هم که پاسخگو نیستند و یا پاسخ های سربالا به مردم می‌دهند، حداقل پاسخگو باشند و پاسخ قانع کننده بدهند، گاهی مردم با ما نمایندگان تماس می‌گیرند و گلایه می‌کنند که دوماه است که به آب دسترسی نداریم.