یارانه تیر ماه واریز و قابل برداشت شد. در کنار ۹ دهک درآمدی که یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی گرفته‌اند، جاماندگان یارانه هم امشب مرحله سوم کمک معیشتی دولت را دریافت می‌کنند. اما معوقات این گروه چه زمان واریز می‌شود؟

یارانه معیشتی واریز شد | یارانه معیشتی این افراد آخر هفته واریز می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یارانه معیشتی یکی دیگر از یارانه هایی بود که دولت در هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می کرد. یارانه معیشتی که در 20 م هر ماه به حساب برخی از خانوار ها واریز می شد برای تامین کالای اساسی بود. با توجه به تصمیم جدید دولت برای برقراری عدالت بین دهک ها و اقدام به اصلاح یارانه ها، یارانه معیشتی و نقدی ترکیب شده و تحت عنوان یارانه جدید به مبلغ 300 تا 400 هزار تومان واریز می گردد. اما باز هم واریز یارانه معیشتی و نقدی باهم برنامه مداوم دولت نبوده و به زودی این یارانه ها هم حذف شده و سبد کالا جایگزین یارانه معیشتی و سایر یارانه ها خواهد بود. اخرین اخبار مربوط به یارانه معیشتی را در ادامه بخوانید.

 در کنار  واریز یارانه ۹ دهک درآمدی جامعه، یارانه جاماندگان هم امشب قابل برداشت می‌شود. اما این گروه امشب فقط یک مرحله از یارانه معیشتی را دریافت می‌کنند و قرار است دولت دو ماه یارانه معوق این دو گروه را تا آخر هفته واریز کند.

خبر واریز یارانه جاماندگان را سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه خود اعلام کرده است. بر اساس اطلاعیه این سازمان،‌ اطلاعات سرپرستان خانواری که تا تاریخ ۱۵ خرداد به عدم دریافت یارانه اعتراض کرده‌اند،‌ در اختیار وزارت کار قرار گرفته، اطلاعات این گروه پایش شده و عده‌ای مشمول یارانه شناخته شده‌اند.