​۷ هزار هکتار از زمین‌های شهری برای ساخت نهضت ملی مسکن به دلیل احتکار از سوی دستگاه‌های دولتی، هنوز برای ساخت مسکن اختصاص نیافته و وزارت راه و شهرسازی به‌تنهایی و از محل منابع خود تاکنون ۷۰ درصد زمین نهضت ملی مسکن را تامین کرده است.

جزئیات جدید از ساخت نهضت ملی مسکن | زمان تحویل نهضت ملی مسکن مشخص شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نهضت ملی مسکن طرحی برای اقشار با درآمد پایین است. نهضت ملی مسکن برای کسانی است که شرایط خاصی را همچون بیوگی، اعتیاد و ... داشته باشند. نهضت ملی مسکن می تواند برای خارجیان مقیم در کشور مانند افغان ها که شرایط زندگی در کشور را ندارند نیز مناسب باشد. نهضت ملی مسکن از طرح هایی است که دولت آن را به صورت پروژه در برخی اراضی اجرا می کند. افراد زیادی در جامعه برای ثبت نام نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند.

۷ هزار هکتار از زمین‌های شهری برای ساخت نهضت ملی مسکن به دلیل احتکار از سوی دستگاه‌های دولتی، هنوز برای ساخت مسکن اختصاص نیافته و وزارت راه و شهرسازی به‌تنهایی و از محل منابع خود تاکنون ۷۰ درصد زمین نهضت ملی مسکن را تامین کرده است.

۷۰ درصد اراضی زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن تامین شده است، اما نه از محل انتقال زمین‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها، بلکه همه از محل اراضی وزارت راه و شهرسازی است که نشان می‌دهد بخش مهمی از vجهش تولید مسکن با کم‌توجهی سایر دستگاه‌ها در حال خاک خوردن است.