​رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از موافقت رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان برای سایر سطوح خبر داد

بازنشستگان حسابشان را چک کنند | واریز افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در روز های پایانی سال، تصمیمات و جلسات زیادی برای افزایش  حقوق بازنشستگان توسط دولت انجام شده بود.اما تمام این جلسات بی نتیجه ماند و تاکنون افزایش حقوق بازنشستگان کارگری مشخص نشده است. حقوق بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است. حقوق بازنشستگان برای سال 1401، با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است. در ادامه به آخرین جزییات از افزایش حقوق بازنشستگان می پردازیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از موافقت رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان برای سایر سطوح خبر داد.

مهدی عیسی زاده؛ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه رویکرد مجلس انقلابی در جهت بهبود معیشت و رفاه حال بازنشستگان است و در این زمینه ریاست مجلس پس از بررسی پاسخ دولت در نهایت نظر هیئت تطبیق قوانین مجلس مبنی بر اجرای مصوبه شورای عالی کار برای بازنشستگان سایر سطوح را جهت اجرا به دولت ابلاغ کرد.