نتایج قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو چندی پیش اعلام شد. اما به نظر می‌رسد در این مرحله نیز برخی خودرو‌ها به دست مصرف‌کننده واقعی نرسیده است و افراد برنده در این قرعه‌کشی اقدام به فروش حواله‌ها کردند.

فروش حواله قرعه کشی ایران خودرو ممنوع شد؟ | قیمت حواله برندگان قرعه کشی چند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زمان دقیق  قرعه‌کشی ایران خودرو در اسفند ماه 1400 مشخص شد. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود. در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر اجرایی می‌شود. موعد تحویل خودروها در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است.در تصمیمات جدید قرار است قرعه کشی ایران خودرو حذف شود.

نتایج قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو چندی پیش اعلام شد. اما به نظر می‌رسد در این مرحله نیز برخی خودرو‌ها به دست مصرف‌کننده واقعی نرسیده است و افراد برنده در این قرعه‌کشی اقدام به فروش حواله‌ها کردند. در این میان خرید و فروش حواله‌های ایران‌خودرو از سایر حواله‌ها بیشتر است. آیا این خرید و فروش حواله قانونی است؟

دومین مرحله قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار شد. نتایج این قرعه‌کشی نیز در یکم مرداد ماه اعلام شد.

پیش از این، وزارت صمت اعلام کرده بود هدف برگزاری قرعه‌کشی در این سامانه این است که خودرو‌ها به دست مصرف‌کننده‌های واقعی برسد و دست دلالان از این قرعه‌کشی‌ها کوتاه شود. اما به نظر می‌رسد این وعده وزارت صمت نیز مانند وعده‌های دیگر عملی نشد.