مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سقف خرید لوازم خانگی بازنشستگان خبر داد.

سورپرایز رئیسی برای بازنشستگان | مبلغ وام بازنشستگان افزایش یافت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام بازنشستگان و وظیفه بگیران امسال واریز میشود. وام بازنشستگان 12 میلیون تومان است. ثبت نام وام بازنشستگان دوره جدید تا پایان اردیبهشت امسال ادامه دارد. وام بازنشستگان به 22 هزار و 913 نفر تعلق میگیرد. وام بازنشستگان تنها به کسانی تعلق میگرد که ثبت نام نهایی خودرا در سایت sabasrm.ir انجام دهند. مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر ارتقای خدمات رفاهی و درمانی و نیز پیگیری امتیاز مناطق جنگی بازنشستگان تاکید کرد و گفت: افزایش وام بازنشستگان در دستور کار است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش سقف خرید لوازم خانگی بازنشستگان خبر داد .

سقف خرید لوازم خانگی بازنشستگان به صورت اقساطی تا ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

اعتبارات خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان به رقم ۵۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته است؛ این تسهیلات با کارمزد ۶ درصد ارائه خواهد شد.

اسکندری (مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) افزایش این رقم در سال جاری را تایید کرده و آن را راهکاری برای بهبود معیشت بازنشستگان دانسته است.

بازنشستگان کشوری علاوه بر تسهیلات بانکی، می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از فروشگاه‌ها لوازم خانگی بخرند؛ اعتبارسنجی آن‌ها با فیش‌ها و احکام حقوقی‌شان انجام می‌شود.

نام‌نویسی متقاضیان وام بازنشستگی تامین اجتماعی آغاز شد. این وام ۱۲ میلیون تومانی که با نرخ ۴ درصد پرداخت می‌شود به چه کسانی تعلق نمی‌گیرد؟

در بودجه سال ۱۴۰۱ سازمان تامین اجتماعی اعتباری پنج هزار میلیارد تومانی برای وام ضروری بازنشستگان پیش‌بینی شده است. این یعنی از میان جمعیت ۳٫۶ میلیون نفری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، حدود ۴۱۶ هزار نفر شانس دریافت این تسهیلات را دارند.