تغییر باورنکردنی بهنوش بختیاری بعد از عمل زیبایی جدیدش | خانم با این حرکت 20 سال جوونتر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری سایت مه شو: بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر است. بهنوش بختیاری فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. بهنوش بختیاری از منشی‌گری وارد بازیگری شد. بهنوش بختیاری حالا تاجر و مالک برند لباس و جواهرات اختصاصی است. بهنوش بختیاری در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد.

 بهنوش بختیاری بازیگر معروف با انتشار عکسی کنار خانواده اش همه را سوپرایز کرد. این بازیگر در این عکس با شلواری خارج از عرف کنار اعضای خانواده اش دیده می‌شود.بهنوش بختیاری بازیگر بسیار پرحاشیه در فضای مجازی عکسی را از خود با مانتوی سنتی و در قالب یک مدل به اشتراک گذاشت.بهنوش بختیاری بازیگر معروف ایرانی که بیشتر او را با بازی در نقش‌های طنز تلویزیونی می شناسیم، رابطه عجیب و جالبی با با امیر تتلو داشته و دارد.

بهنوش بختیاری در پست اینستاگرامش در اظهار نظر عجیبی گفت تتلو فحش هم می‌دهد به دل می‌نشیند! این یکی از عجیب‌ترین اظهارنظر سلبریتی‌ها در مورد امیر تتلو بود. البته خانم بختیاری خیلی زود این پست را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد اما اگر نگاهی بیندازیم به پیج این خانم بازیگر علاقه بهنوش خانم به تتلو به وضوح قابل تشخیص است.