رنگ مو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

کراتینه کردن مو یکی از روش‌های مرسوم و رایج در دنیای مد و زیبایی است. معمولاً بعد از انجام عمل کراتینه، محافظت‌های خاصی در مورد مو، مهم است. بسیاری از افراد بعد از انجام این روش به رنگ کردن موهای خودشان علاقه‌مند می‌شوند. برای موهای کراتینه شده، رنگ موهای خاصی به سلامت و تقویت مو، کمک می‌کنند. رنگ مو بدون سولفات یکی از این محصولات است که دارای خواص متعددی بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. عرضه این محصول، در فروشگاه مانی نی، انجام می شود. برای بررسی خصوصیات این نوع محصولات، تا پایان این مطلب، با ما همراه باشید.

رنگ موی آیون پلکس  ION Plex

رنگ موی آیون پلکس (ION Plex) یک محصول باکیفیت است که توسط شرکت آیون (ION) تولید می‌شود. تولید این محصول بدون سولفات، به عنوان یک فناوری پیشرفته در زمینه رنگ مو است و ویژگی‌های متعددی دارد. در ادامه به بعضی از ویژگی‌های این محصول، می‌پردازیم:

  • رنگ‌دهی دائمی: رنگ موی آیون پلکس دارای فرمولاسیونی است که رنگ‌دانه‌ها را به طور دائمی در داخل ساختار مو جذب می‌کند. این موضوع به معنای آن است که رنگ مو می‌تواند برای مدتی طولانی حفظ می‌شود.
  • ماندگاری بالا: فرمولاسیون و ترکیبات آیون پلکس باعث می‌شود که رنگ به طور ماندگار در موها حفظ شود. با استفاده از این ویژگی، آیون پلکس برخلاف بسیاری از رنگ‌های دیگر، به سرعت کیفیت خود را از دست نداده و می‌توان از آن برای مدتی طولانی استفاده کرد.
  • طیف گسترده رنگ: آیون پلکس مجموعه‌ای گسترده از رنگ‌های مختلف را ارائه می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید بر اساس سلیقه و تیپ شخصیتی خود، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.
  • حاوی مواد مرطوب کننده: آیون پلکس حاوی ترکیبات مرطوب کننده است که به موها، رطوبت و نرمی می‌بخشد. این ویژگی باعث می‌شود که موها بعد از فرآیند رنگ کردن، نرم و لطیف باشند و از خشکی و آسیب دیدگی خارج شوند.
  • ساختار محافظتی: فرمولاسیون آیون پلکس از ساختار موها حفاظت کرده و از آسیب دیدگی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. به همین دلیل، می‌توان گفت که استفاده از رنگ موی آیون پلکس، باعث تقویت و حفظ سلامت مو می‌شود.

20

مزایای رنگ مو آیون پلکس

رنگ مو آیون پلکس، دارای ترکیبات مختلفی است که باعث به وجود آمدن فواید متعددی شده است. از مزایای این محصول، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جلوگیری از قرمز شدن مو
  • حاوی ویتامین سی که باعث جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به مو می‌شود.
  • دارای کمترین مقدار آمونیاک و بدون سولفات است.
  • حاوی مواد آبرسان بوده که علاوه بر تقویت موها، برای پوست سر هم مفید است.
  • پوشش دهی بالایی دارد که با شست و شوی مداوم، تغییر رنگ نمی‌دهد.

روش استفاده از رنگ مو بدون سولفات آیون پلکس

استفاده از رنگ مو بدون سولفات، می‌تواند به حفظ و بهبود سلامت موها کمک کند. در ادامه روش استفاده از رنگ مو بدون سولفات آیون پلکس را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  1. قبل از استفاده از رنگ مو، مطمئن شوید که موهایتان تمیز و خشک باشند. رنگ مو بدون سولفات آیون پلکس را طبق دستورالعمل موجود در بسته ‌بندی آن، استفاده کنید. معمولاً دستورالعمل شامل مراحل مختلفی مثل مخلوط کردن رنگ، اعمال رنگ بر روی موها و زمان نگهداری رنگ است.
  2. پوششی پارچه‌ای یا پلاستیکی را روی شانه‌های‌تان قرار دهید تا از لکه‌های رنگ بر روی پوست جلوگیری کند. بعد موها را به قسمت‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و رنگ را روی هر قسمت اعمال کنید. از برس مویی یا دستکش‌های مخصوص موجود در بسته ‌بندی استفاده کنید تا رنگ را به طور یکنواخت روی موها پخش کنید.
  3. در مرحله‌ بعد از قرار دادن رنگ روی مو، زمان نگهداشتن رنگ را رعایت کنید. این زمان معمولاً بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است. بهتر است طبق دستورالعمل موجود در بسته‌‌بندی عمل کنید.
  4. پس از گذشت زمان مورد نیاز، موها را با آب گرم بشویید تا رنگ اضافی از آن خارج شود. در داخل بسته بندی رنگ مو آیون پلکس، معمولاً محصولات دیگری وجود دارند. این محصولات شامل شامپو، ماسک و کرم نرم‌کننده هستند.

21

با اجرای این مراحل، می‌توانید از رنگ مو بدون سولفات آیون پلکس استفاده کنید و سلامت و زیبایی موهایتان را به دست بیاورید. توجه داشته باشید که هرگونه استفاده از محصولات رنگ مو بدون سولفات آیون پلکس یا هر نوع رنگ مو دیگر، بهتر است با اطلاعات و دستورالعمل موجود در بسته‌‌بندی محصول همراه باشد.

مانی نی ؛ عرضه رنگ مو بدون سولفات آیون پلکس ION Plex اصل

خرید رنگ مو آیون پلکس در فروشگاه‌های مختلف سراسر کشور، امکان‌پذیر است، اما شما می‌توانید به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت مانی نی، این محصولات را تهیه کنید. محصولاتی که در این فروشگاه اینترنی عرضه می‌شوند، دارای بهترین کیفیت ممکن بوده و با قیمت‌های مناسب ارائه می‌شوند.